Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1402
Hei, jeg trenger hjelp til pc problemer i windows 8.1 og 10.
Problemet er som følger: skjermen blinker i ulke farger (grønn, rosa, svart, hvit osv). Når dette skjer så har jeg ikke noen tilgang til noen programmer eller filer eller noe som helst...

Pcen har fungert perfekt og har ikke hatt noen problemer med siden jeg fikk den i fjor eller etter opptateringen av windows 10. Jeg gikk ned for å spise mens pcen stod på med CS:GO gående i bakgrunnen. Når jeg kom opp så var skjermen grønn og jeg kunne ikke gjøre noe. Etter mange forsøk og over 5 timer så har jeg nå:
- Prøvd å rebote datamaskinen og reinnstalert windows 8.1 flere ganger
- Jeg får begynnt med å laste ned diverse drivere (på cder) før skjermen begynner og blinke og jeg har da ingen tilgang til skrivebordet.
- Det eneste jeg kan gjøre er å trykke ctrl + alt + del men her kan jeg ikke opne task manager!

Tusen takk om noen kan hjelpe meg med dette! Om noen trenger mer info eller bilder så si i fra!!!!