Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3160
Hello, har spurt om det med over på dette forumet før! Så dette blir forhopentlih vis den siste!
Har tenkt å kjøpe en stasjonær pc til gaming, og je skal IKKE bygge selv nå i første omgang! Så lurer på om jeg skal kjøpe denne pcen fra multicom med opprativsystem for 7600kr eller kan en av dere gi tips sånn at jeg kan konfigurere en på komplett for Max 8K






- multicom http://www.multicom.no/Tywin-i814-Ga...0583/p10628912

Tusen takk!
Tja... du kan jo ringe og spørre komplett på 33005500 om de kan matche maskinen til multicom ferdigbygd, eller diske opp en bedre maskin for 8 laken?
Har hadd best service på komplett, men jeg vedder på at hvis du vil være litt sleip og ringer først komplett å spør om de kan matche også ringe multicom for å se om de kan matche det igjen! så får du kanskje spart deg 500-1000kr!

Men selv om du ikke vil bygge egen pc så er det en god del billigere (og bedre) bygde meg en litt bedre maskin enn den linken du viste for 6k, og jeg har ALDRI bygd pc før. Lykke til!