Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4108
Hei!
Jeg gjør en jobb for en bedrift der alle skal ha ny signatur i Outlook-mailen sin, de sitter både på pc og mac. De ønsker logo i signaturen sin, og jeg har laget en skisse hvor logoen står vertikalt på siden, mens personinformasjonen kommer horisontalt på høyre side.
Problemet er at den endrer seg i forskjellige mail-klienter. Er det noen mulighet for å låse logo og tekst til tabeller? Eller har dere noen andre ideer til hvordan jeg kan løse dette?
Jeg har sett andre ha lignende signaturer før...
Så lenge alle bruker HTML som format på epostene de sender ut, og alle mottakerne bruker epostklienter som kan lese HTML, så kan du bruke html/css for å lage så mye tabell og layout i signatur som du bare vil.

Det kommer garantert til å brekke i en god del tilfeller uansett hva du gjør

Forøvrig er det fette idiotisk å bry seg så veldig mye om epostsignatur. Make signatures rfc3676 again! Men om en bedrift betaler deg for å implementere det, ta penga og spring.