Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9262
Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på forbedringspotensiale, egentlig hva som helst. Prøver alltid å gjøre kanalen bedre. Dere kan komme med forslag om videoer også. Takk for svar.
https://www.youtube.com/watch?v=HyQIfw37oE0
Virka helt grei med utgangspunkt i at de som ser den har blitt introdusert til Blender fra før. Snakkinga går litt i ett, men det er helt greit å høre på og man får med seg hva som skjer. Fint at du legger opp til eksperimentering.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette synes jeg var veldig bra, noe av det mest irriterende med tutorial videoer er folk som ikke klarer å si en eneste setning uten en lang "øøøeeehh" i forveien. Siden du snakker uten slike tåpelige pauser får jeg mye mer tro på at du vet hva du driver med.

Du nevner hvilke hotkeys du bruker hele tiden, og det er også veldig bra, mange videoer nevner kanskje hotkeys i starten og vil aldri nevne de igjen selv om de brukes ofte senere i tutorialen.

Jeg er returnerende nybegynner til blender, har periodevis lekt med det men opprettholder ikke kunnskapen så denne videoen tar jeg som litt inspirasjon til å begynne å leke med det igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Takker for svar, håpet på tips for forbedring, men uansett takk for tilbakemeldingen.
Er ikke så mye å forbedre på, annet enn trivielle ting som kanskje skader med enn det hjelper for videoene. F,eks bakgrunnsmusikk.
La merke til at stemmen er litt lav kanskje? følg med på lydnivået når du redigerer.

Ellers er det kanskje ting som øker trafikken du kanskje trenger å se mer på, avhengig av hva målet ditt er. Se på statistikken og finn ut hvordan du får mest mulig eksponering i søk osv. Tenk SEO, som du sikkert gjør allerede. Når du ikke jager daglige vlogger og popularitet er det søk som er viktig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
https://www.youtube.com/watch?v=ayP_Mz9xXkA

Takker for svar, jobber fortsatt med å forbedre kanalen, ikke langt unna 1000 subs nå.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Du sier ikke alltid hva du gjør når du bytter mellom forskjellige modi
- Du vil ikke kaste bort tid på å gi materialene meningsfylte navn, men bruker mye tid på å plassere sand
- Det er mye forklaring av hva du gjør, men lite hvorfor. T.d. å legge inn sand manuelt istf. matematisk.
- "Enter A7FB63" istf. "Click" =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Takk for konstruktivt svar, skal fokusere på å forbedre forklaringene mine fremover.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
- Du sier ikke alltid hva du gjør når du bytter mellom forskjellige modi
- Du vil ikke kaste bort tid på å gi materialene meningsfylte navn, men bruker mye tid på å plassere sand
- Det er mye forklaring av hva du gjør, men lite hvorfor. T.d. å legge inn sand manuelt istf. matematisk.
- "Enter A7FB63" istf. "Click" =)
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=MHwPXA4UjiY

Tror jeg begynner å nærme meg det her. Hva synes du?
▼ ... flere år senere ... ▼
Trådstarter
Takk for feedbacken jeg fikk her. Har nå 50 000 subs, husker jeg kjøpte en ny mikrofon og forbedret meg mye etter rådene deres.
Du gjør jo en kjempebra jobb, har sett mange av dine videoer og lært mye av dem! Hva med å facereveale og gjøre noe ala Blender guru? Ikke noe must men alltid kjekt å se trynet på dem som forklarer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Jeg tar voiceover på videoene mine etterpå, ofte bestående av mange ulike lydklipp, så det passer dårlig til mitt format. Vil heller bruke tiden på å lage bedre tutorials enn å bruke tid på å redigere facecam i tillegg. Jeg synes ofte de er en distraksjon også. Har heller ikke lyst til å bli gjenkjent på gaten for å være ærlig haha, kanalen er stor nok nå til at det ville skjedd litt for ofte.