Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1911
Jeg trenger et TV bord som er ca 50cm høyt og ca 190-195cm bredt men jeg finner ingen bord som har den størrelse etter å ha sjekket flere steder. Det eneste stedet jeg fant noe av amøbler men de har ingen av de på lager, og det er mange uker til de får igjen noe..i tillegg til at de tydligvis forsyver datoen med når de får inn noe på lager med mange uker igjen når det har gått en uke eller to så jeg trenger nesten å skaffe det noe annet sted.

Noen som har noen forslag ? Grunnen til at jeg trenger den bredden er for å få plass til en større tv og to høytaller som tar er ca 10 cm brede som må stå på tv bordet på hver sin side da de ikke er gulvhøytallere..

Merkelig at de ikke tar høyde for at folk skal ha noe annet på tv bordet enn tven
Du har ikke tenkt på å heller plassere høyttalerne på stativer? Da kan du kjøpe en tv-benk som ikke er fullt så bred, og høyttalerne dine vil trolig trives bedre.

Jeg shoppet disse til mine B&W 685: http://www.soundgarden.no/tilbehor/h...sort-matt.html
Trådstarter
Hmm interessant, tror du at de funker til krk rokit 8 høytallerne?
Et annet alternativ er å bygge tv-benken selv, enten med hobbyplater eller å kjøpe f.eks IKEA kjøkkenskap eller lignende. Er ikke så utrolig dyrt, men krever litt mer arbeid og innsats.
Trådstarter
Sitat av Flaskepost Vis innlegg
Et annet alternativ er å bygge tv-benken selv, enten med hobbyplater eller å kjøpe f.eks IKEA kjøkkenskap eller lignende. Er ikke så utrolig dyrt, men krever litt mer arbeid og innsats.
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig lite handyman, jeg kan en del andre ting men bygging og snekring er jeg sjokkerende dårlig på I tillegg så kjøper jeg ofte ting for å ikke bruke tid på det selv så jeg kan gjøre andre ting..
Denne er temmelig nærme: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49071637/
Du kan også bygge din egen benk i den samme serien ved å slå sammen forskjellige stammer og legge til dører osv.
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Denne er temmelig nærme: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49071637/
Du kan også bygge din egen benk i den samme serien ved å slå sammen forskjellige stammer og legge til dører osv.
Vis hele sitatet...
Takk for forslaget..har funnet mange som er 180cm men min eksisterende er litt over 180cm og jeg får såvidt plass, så da må jeg uansett ha stativ

Sitat av exceed Vis innlegg
Hmm interessant, tror du at de funker til krk rokit 8 høytallerne?
Vis hele sitatet...
Hvordan fester en høytallerne til et stativ ? Det er ikke noen fester under høytallerne, noen forslag der?
Sist endret av exceed; 26. april 2015 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av exceed Vis innlegg
Hvordan fester en høytallerne til et stativ ? Det er ikke noen fester under høytallerne, noen forslag der?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke feste de. De står fint av seg selv. Og ja, man kan skru opp volumet uten å være redd for at ting går i gulvet.

På stativene jeg linket til er det med både et sett små spikes og noen små gummiputer som brukes på toppen av stativet, samt større spikes og tilhørende plater som brukes for å ikke ødelegge gulvet
Trådstarter
Sitat av moridin Vis innlegg
Du trenger ikke feste de. De står fint av seg selv. Og ja, man kan skru opp volumet uten å være redd for at ting går i gulvet.

På stativene jeg linket til er det med både et sett små spikes og noen små gummiputer som brukes på toppen av stativet, samt større spikes og tilhørende plater som brukes for å ikke ødelegge gulvet
Vis hele sitatet...
Så bra, da løser det seg kanskje skal dra ned på soundgarden og sjekke det ut.. og sjekke tv bord som passer til tven..takk for rask hjelp og forslag
Du finner stativer på Finn.no fra 200 kr. og oppover. Det må ikke nødvendigvis koste skjorta for et par stativer til HT.

TV-benkene de selger på Soundgarden koster flesk. Har selv hatt både rack og TV-benk fra de, men handlet brukt.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 27. april 2015 kl. 00:11.