Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2153
Får man beskjed om en pakke er stoppet i tollen på vei in i landet?
I følge sporing fra posten har pakken vært "in transit" veldig lenge nå godt over det som er estimert tid

Forstår jo selvfølgelig at det kan oppstå forsinkelser men sannsynligheten for at pakken er stoppet virker
større for hver dag nå.
Sist endret av Brukernavn=0; 8. februar 2019 kl. 17:58.
Kommer litt an på hva du har bestillt.

Er det ting på narkolista ville jeg ryddet kåken, kryptert PC og fjernet fingeravtrykkleser fra telefonen.
Er dopingmiddel ja, vet hvor mye det er i forhold til hard narkotika. Men kan jo kryptere PCen uansett
Ja, og slå av muligheten til å låse opp telefonen med fingeravtrykk! Jeg har aldri hatt det aktivert iallefall.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
At den har vært "in transit" eller "in customs" lenge etter å ha kommet inn i landet, ser det dårlig ut. Du får ikke noen direkte beskjed om at den er beslaglagt før du evt får brev i posten. MEN, det hender de aldri klarer å finne ut hva det er, og tilslutt er nødt til å sende den til deg. Har skjedd et par ganger at pakker har vært i tollen i over en måned før jeg tilslutt fikk den.
Har tatt noen opsec steg nå så er det bare å forberede seg på det værste. Tror faktisk det er en mulighet For at den fortsatt kan komme igjennom da selger mente det var null sjanse for at bestillingen skulle bli stoppet og denne selgeren er erfaren med scandinavisk toll og har null negative tilbakemeldinger. Skal oppdatere hva som skjer om noen er interessert
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle pakker går igjennom en røntgenmaskin og alt med piller, ampuller og ujevnheter blir dobbeltsjekket.

Tollen har tatt meg for 1 lapp LSD tidligere.

Ikke bestill mer fra utlandet.
Det finnes flere norske vendors for steroider.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle pakker går igjennom en røntgenmaskin og alt med piller, ampuller og ujevnheter blir dobbeltsjekket.

Tollen har tatt meg for 1 lapp LSD tidligere.

Ikke bestill mer fra utlandet.
Det finnes flere norske vendors for steroider.
Vis hele sitatet...


Er nok riktig det ja. Blir forøvrig spennene å fornekte seg i politi avhør for første gang da... Men det er veldig mange som forteller om opplevelser i avhør så det går nok bra.
Tipper også det blir re-shipp til ett svensk postkontor isteden for min adresse.
Det der med at selger sier det er "null sjanse" for at en forsendelse blir stoppet, kan du kategorisk bare glemme. Hva skal han ellers si? ALT kan stoppes. Hvis du driver med steroider skal du være obs på at justismyndighetene har en særlig hard crackdown på det fenomenet for tiden.