Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 859
Har et brekt kragebein og brudd i skulderblad som ikke vil gro(for lang avstand mellom bruddet) i 10 mnd nå. Skal ha en omfattende operasjon der de skal hente ben fra hofte kammen om snekre sammen noe oppe i skulder regionen. Har ikke fått no beskjed fra sykehuset-østfold enda. Burde jeg regne med det blir utsatt? Jævlig kjip å gå rundt med en høyre arm som er ute av bruk, selvom jeg er venstrehendt. Dato for operasjon er 23. april
Sist endret av A-tillah; 1. april 2020 kl. 23:37.
Hvordan skal vi vite det? Det beste er nok å kontakte sykehuset. Håper dette ordner seg for deg snart.
Jeg hadde time 8. april på kalnes for mulig (liten) operasjon i nesa pga kroniske bihuleproblemer og fikk brev for noen dager siden om at det ble utsatt pga corona. De skulle ta kontakt når det ble aktuelt igjen.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hvordan skal vi vite det? Det beste er nok å kontakte sykehuset. Håper dette ordner seg for deg snart.
Vis hele sitatet...
Sier ikke at dere skal vite det. Bare lurte på om noen som skulle operere ved samme tidspunkt hadde fått noe svar fra sykehuset? For det har ikke jeg. Og vil gjerne få denne operasjonen ut av verden og bli bra igjen så fort som mulig.

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Sier ikke at dere skal vite det. Bare lurte på om noen som skulle operere ved samme tidspunkt hadde fått noe svar fra sykehuset? For det har ikke jeg. Og vil gjerne få denne operasjonen ut av verden og bli bra igjen så fort som mulig.
Vis hele sitatet...
Og vill jeg få nok smerte-stillende og berolligendes før det skjer. Er litt små redd. Har høy toleranse på benzo, så 5-25 mg,diazepam, 50mg Oxycodon. hjelper ikke meg en dritt.

Forrige gang fkk jeg 100x 100mg targiniq, 100x 50mg targiniq og 100 x 10mg targiniq.
Sist endret av A-tillah; 2. april 2020 kl. 03:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mitt sykehus Ahus sier at du får beskjed hvis oppmøte blir utsatt. Hører du ikke noe møter du som planlagt. Vil tro dette er likt overalt.