Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 632
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skulle ha peth prøve nå men ble heldigvis syk og må vente en uke etter jeg er frisk før jeg får komme å ta den. Jeg drikker for mye vet jeg, gjerne to-tre halvlitere foran tv'n hver kveld. Har sluttet nå i påvente av denne peth-prøven for å bevare førerkortet og slikt... Leste et sted at den halveres på 3-5 dager. Hvis det er tilfellet er jeg vel good om to uker?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på om det.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke være ok om to uker, spørs på forbruket ditt. Om det er 2-3 PR dag kanskje, jeg vet ikke. Jeg trengte en måneds tid for å komme ned men jeg drakk mye tyngre. Vet også noen trengte 5 uker som drakk mindre enn meg så det er også individuelt.
Og så spørs det på avtalen med legen, skal testen vise null, eller skal den vise lavt / moderat forbruk? Det er litt forskjell. Har du sagt at du har sluttet å drikke for lenge siden så holder det ikke med to uker. Er avtalen lavt eller normalt forbruk holder det sikkert.

Jeg går selv på peth og er ferdig med 4 rene måneder, bare 8 igjen (må ta ett år).