Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1092
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Hey folkens! nettop fått nye pcen fra komplett i hus. men ett veldig rart problem sjokkerer meg. det ser ut som hdmi ingangen er for liten? forhold til kabelen jeg har? kommer bilder snart trenger hjelp fort!
usertitle import
bleh's Avatar
...for all del, ikke kom med specs så vi kunne sjekket hvilken utgang kortet ditt har.

Tipper mini-hdmi..
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Kabinett Corsair Carbide 300R Midi Tower OEM ATX, mATX, 2x USB 2.0
Strømforsyning Cooler Master GX Lite 500W PSU ATX 12V V2.3, Standard, 1x 4+4 CPU, 1x Floppy, 2x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 2x Molex
Prosessorer Intel Pentium G2030 Processor LGA1155, Dual Core, 3.0GHz, 3MB, 55W, HD Graphics, Boxed w/fan
Hovedkort MSI B75MA-P45, Socket-1155 m-ATX, B75, DDR3, 1xG3-PCIe-x16, SATA 6Gb/s, USB 3.0, VGA, DVI, UEFI
DDR3 minne Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Kit w/2X HyperX Genesis 4GB DDR3, CL9-9-9-27, 240pin
Skjermkort Gainward GeForce GTX 650 1GB PhysX CUDA with Gear Up for Free to Play World of Tanks, Hawken and Planetside 2
Optisk leser/brenner, Blu-Ray Samsung DVD Writer, SH-224DB SATA, DVD±R: 24x, DVD±R DL: 8x, CD-R: 48x, Bulk, BLACK
Harddisk / SSD Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5"
Tastatur Microsoft OEM Wired Desktop 400 USB-Nordisk-Sort, 1 pack
Operativsystem (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit operativsystem) Microsoft Windows 8 64bit kun til PC produksjon

http://bildr.no/view/VVRGWnFD
Det er mini-HDMI.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
så jeg må dra å kjøpe en adapter???
Den som bare er der
Sitat av Benjy Vis innlegg
så jeg må dra å kjøpe en adapter???
Vis hele sitatet...
Neida, bruker du nok kraft til å presse hdmi-kabelen inn går det fint ann å bruke den.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Let's go shopping! takk for hjelpa
Denne er billigere, og sikkert minst like tilgjengelig.

Edit: Husk at de begge er 1M, kan være litt lite?
Sist endret av Volch0k; 11. juli 2013 kl. 19:59.