Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1004
Hei. kjøpte nettopp ps3 og skal kjøpe et spill i morra. er det vits i å kjøpe MW2 for å spille det online, eller er det bedre å kjøpe MW3
Jeg anbefaler IKKE MW3, liker MW2 MYE bedre. Men hadde heller kjøpt Back Ops 2 fremfor MW2. Men er det mellom MW3 og MW2, hadde jeg tatt MW2.
MW2 er mer underholdende i mine øyne, men online er ganske herpa...
Online på MW2 er som sagt, ganske herpa av mod. Men det er til tider også ganske morsomt, selvsagt ikke med 1000000000 XP, tenker mer på Superjump osv.
Vurderer helt klart MW2. Det er egentlig det beste CoD noen gang lagd, men helt herpa av hacking og modding.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
Hei. kjøpte nettopp ps3 og skal kjøpe et spill i morra. er det vits i å kjøpe MW2 for å spille det online, eller er det bedre å kjøpe MW3
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpte du ny ps3?, det kommer jo en ny en til jul.
men det jo selvfølgelig ditt valg.

Ja, det er vell vits å kjøpe mw2 for å spille det online, men etter min erfaring er 2/3 av alle online spill hacka, så hvis du ikke har mange venner du kan spille private med, burde du heller gå for BO/mw3.

Men jeg Anbefaler helt klart Fifa 13 istedet, mye mer strategi, taktikk og reaksjoner, i tillegg krever det ganske god forståelse.
Og i tillegg er det veldig gøy når du får til.
Sist endret av sam500; 10. mai 2013 kl. 21:34.
MW2 er et mye bedre spill en MW3, så jeg anbefaler deg å gå for det.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Sixth Vis innlegg
MW2 er et mye bedre spill en MW3, så jeg anbefaler deg å gå for det.
Vis hele sitatet...
Nja, i så og måte så er vell MW3 en oppgradering fra MW2 på nesten alle mulige måter, og når MW2 er så unplayable som det er, så ville jeg lett gått for MW3.
jeg ville helt klart valgt MW3 fremfor MW2. MW3 er som sagt en slaks oppgradering til MW2 og jeg liker alt mye bedre på MW3 sniping våpnene og mapsene alt.. Men skal sies att jeg gamer på PC så jeg vet ikke helt om det er noen stor forskjell fra PC til PS3 Gå for MW3!
Beklager eventuelle skrivefeil.
Sist endret av norcogamer; 10. mai 2013 kl. 22:11.
Sitat av Born2Follow Vis innlegg
Vurderer helt klart MW2. Det er egentlig det beste CoD noen gang lagd, men helt herpa av hacking og modding.
Vis hele sitatet...
wut?! fortell meg korleis i alle dager du får det til?

beste cod er lett cod2, etterfulgt av cod4 (promod ofc!) også black ops. cod 5 var ikkje så gale, men mw2, mw3 og bo2 var/er heilt på trynet...
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
wut?! fortell meg korleis i alle dager du får det til?

beste cod er lett cod2, etterfulgt av cod4 (promod ofc!) også black ops. cod 5 var ikkje så gale, men mw2, mw3 og bo2 var/er heilt på trynet...
Vis hele sitatet...
er ofte slik at folk syns de gamle spillene er de bedre, selv om du spiller de idag vil få en helt annen mening.
Sitat av sam500 Vis innlegg
er ofte slik at folk syns de gamle spillene er de bedre, selv om du spiller de idag vil få en helt annen mening.
Vis hele sitatet...
Spiller forstsatt promod hele tia.
Sitat av sam500 Vis innlegg
er ofte slik at folk syns de gamle spillene er de bedre, selv om du spiller de idag vil få en helt annen mening.
Vis hele sitatet...
No er det meir på pc at forskjellane kjem fram, mtp. dedikerte serverar og modsupport etc.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
MW2 1200 timer minst episk online utenom mods.