Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2166
Hei

Har muligheten til å bestille MDAI. Men hvordan er dette i forhold til MDMA? Fant dette:

MDAI and other similar drugs have been widely used in scientific research, as they are able to replicate many of the effects of MDMA, but without causing the neurotoxicity which may be associated with MDMA and some related drugs.
Vis hele sitatet...
Vil det si at MDAI er mindre giftig enn MDMA? Hvordan er rusen? Nedtur? Noen som har prøvd?

Forresten, MDAI står ikke oppført på narkotikalisten, så hvor nærmt beslektet er MDAI til MDMA/MDA?

Jeg fant lite om MDAI på forumet, så post så mye info du vet, så kan vi ha alt i en tråd.

Lagt til:

MDAI: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane

MDMA: 3,4-metylenedioxymethamphetmine
MDA: 3,4-metylenedioxyamphetamine
MMDA: 5-methoxy-3,4-methylenedioxyamphetamine

De tre nederste er på narkolisten, men skiller seg veldig fra MDAI i forhold til den kjemiske sammensetningen. Er det nok til å kalle MDAI ett derivat av MDMA/MDA/MMDA?
MDAI kan ikke sammenlignes med MDMA i det hele tatt(vertfall ikke på rus), testet det når det kom ut for et år eller to siden, meget skuffet, så og si ingen funk, bare en merkelig ubehagelig form...styr unna!, leter du etter noe som kan sammenlignes mdma ville jeg gått 6-APB, er det rc av de jeg har prøvd som ligner mest, men dog ikke likt...men meget nice og overkommelig nedtur vist du holder dosen middels lav og ikke fyller på...det varer ganske mye lenger en mdma, noe som ikke er negativt men gjerne krever litt mer plannlegging av turen
Blir stoppet i tollen hvis de oppdager det. Kjøp fra et sted som sender diskré.
ganske sikker på at jeg leste i en artikkel at det er lov å motta om du er over 18 og det blir importert fra et EØS land.
flere som har sett dette? skal lete litt å se om jeg finner artikkelen!

"Det betyr at det kan innføres til Norge fra EØS-land forutsatt at de er lovlig innkjøpt og at de er til eget medisinsk bruk. Aldersgrensen er 18 år"

fra siden:http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2775594.ece
nå er denne sist oppdatert i 2008 så er vel mest sannsynelig gjort en endring.!