Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11029
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Da er det atter en gang duket for treff i Nidaros! Details schmetails below:

  • Hva: nFF-treff. Grilling, pils, pøls, brus. Heftige diskusjoner om alt fra pyroteknikk til politikk med digresjoner om DMT og uverfiserbare anekdoter med det samme vi er i gang.

  • Sted: Trondheim. Oppmøte på torget, videre avreise til Ilaparken.

  • Tid: Oppmøte 17:30 på torget. Si ifra i tråden om du kommer eller ikke og vær der i god tid, slik at vi ikke drar fra noen.

  • Pakkliste: Godt humør, engangsgrill, grillmat. Nikotin og øl, hvis du er av den typen.

  • Backup: I tilfelle regn flyttes treffet til casa de BomberMan, rett ved Ilaparken.

  • Nachspiel: Utpå kvelden blir det muligheter for en fuktig, stemningsfull aften i overnevnte bolig. Ta med drikke hvis du føler for det, jeg har ikke tenkt å spandere.

Regner med å se både nye og kjente. Alle er velkomne. Gi beskjed i tråden om du kommer eller ikke.


Til sist, informasjon til newbies (skamløst stjelt fra Jonta i en tidligere tråd):

- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff (Eh, ja. vi drikker nok med måte i parken. Kanskje ikke etterpå. Del 2 av treffet er ikke obligatorisk. )
BomberMan disker opp med godt initiativ og en heftig plan for aftenen. Syns alle som har muligheten skal delta. Masse for den gode stemningen det skaper - og litt for å rote til bula hans. Hihi.

Hadde vært der, om jeg ikke bodde i Skien og er opp til knærne i dimmepiss.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Damn, hvorfor bor jeg så langt unna? Gah. Men kos dere
Utrolig flott insj. Ikke alle som stiller opp slik som BomberMan gjør her. Jeg har veldig lyst til å få det med meg, men igjen, som jeg nevnte i en av de tidligere trådene, er litt opptatt med fadderuke, så vi får se hva det blir til. Hvem vet, kanskje jeg får fadderbarn fra freak.no? :P
Verdal representativ kommer og drar med dama for å få feminin tilstedeværelse.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Stort arrangement den helga, men forhåpentligvis er jeg ferdig i 19:00 tiden.. dere må jo ha en som kan moderere diskusjonene!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Der var det kommet tråd ja. Sitter på mobilen for øyeblikket.

Bare stjel/lån ivei (:

Om noen ikke har mulighet til å komme før senere, er nye i byen, eller har andre bekymringer; send meg PM for/med mobilnummer.

Ser jo ut til å være bra oppslutning denne gang. Gleder meg til å møte både kjente og ukjente.
Sist endret av Jonta; 1. august 2011 kl. 12:10.
Ja dette skal bli morsomt
Som jeg sa i den andre posten, så kommer jeg mest sannsynlig til å møte opp. Det er da hvis foreldra mine med dødsangst for alt som heter internett-kontakt og som tror alle på teh interwebz er pedofile og/eller syke psykopater osv. gir meg lov. (Hva har verden blitt til egentlig???)

Uansett, gleder meg til å se ansiktene bak en rekke morsomme innlegg
Hvor ungt er yngst? Ser der mange 15-åringer der, liksom?
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Hvor ungt er yngst? Ser der mange 15-åringer der, liksom?
Vis hele sitatet...
Jeg bl.a masse annet rart er 15 år. Er sikkert fler også som er det
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Det er da hvis foreldra mine med dødsangst for alt som heter internett-kontakt og som tror alle på teh interwebz er pedofile og/eller syke psykopater osv. gir meg lov.
Vis hele sitatet...
Nå kan jeg ikke tale for andre enn meg selv (Dodecha? Tsunami?), men om foreldre er bekymret kan de gjerne ringe eller møte i person, enten på forhånd eller på starten av treffet.[/quote]Vemund1: Vi har hatt med folk yngre enn 15, så dét skal nok gå helt fint.
Hadde gjerne kommet, men fant akkurat ut at det tar meg litt over 9 timer med tog dit, hvilket blir litt i overkant :/
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
jeg skal i dåp på Oppdal den dagen, men hvis jeg finner det for godt er ikke turen lang til trondheim.
Hvordan er det isåfall med sofacamping eller alternativ? jeg vil nødig krype for x-en med alt det fører med seg

Eplegutten, om mamma og pappa gir deg lov kan du sikkert haike med meg, billigere for begge
Får vel slenge meg på jeg og da!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gig: Jeg har sannsynligvis mulighet til å tilby sofa å campe på.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
hadde vært konge Jonta
har vært medlem her siden 06, og enda ikke kommet meg på treff, det er for dårlig ^^
Men når sant skal sies er det jo litt skummelt å se hvem som gjemmer seg bak nicka, jeg ble litt overrasket da jeg så Knark/Nitrofis første gang, hehe. men det var jo i positiv retning da

Vel motivasjonen økte, så jeg tror jeg skal lure meg til en ferieuke eller to så jeg har god tid
Jeg kommer hvis jeg får muligheten til det, skal være quak-fadder (AITeL ved HiST) så er rimelig mye som foregår i denne perioden!

Kanskje det er noen av mine kommende fadderbarn som er freak medlemmer som også vil ta turen!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gig: Meh, om gruppa ser skummel ut kan man jo bare vandre forbi uten å ta kontakt, for senere å si «jeg glemte det!», eller «kunne ikke komme likevel!»

Come to think of it; dét har kanskje flere gjort allerede :p
Hadde vært gøy å være med, flytter jo ned om en uke!
Sitat av Gig Vis innlegg
hadde vært konge Jonta
har vært medlem her siden 06, og enda ikke kommet meg på treff, det er for dårlig ^^
Men når sant skal sies er det jo litt skummelt å se hvem som gjemmer seg bak nicka, jeg ble litt overrasket da jeg så Knark/Nitrofis første gang, hehe. men det var jo i positiv retning da

Vel motivasjonen økte, så jeg tror jeg skal lure meg til en ferieuke eller to så jeg har god tid
Vis hele sitatet...
Jonta er veldig hyggelig han, ikke noe å være redd for
Det har vært bare trivelige folk hver gang jeg har vært på treff, så for dem som sitter og tenker på om de skal bli med eller ikke... Go for it!

Jeg er nok med forresten, snakka med s1gh i helga og han kommer sikkert også.
Får vurderes, men det avhenger veldig om jeg får billetter til Suicidal Tendencies i Oslo 22 august, eller ikke.
Om jeg ikke får billetter, kommer jeg nok
Gig: Jeg flytter til Trondheim helga før, så du må nok kjøre alene

Og btw, siden jeg flytter så er det onkelen min som har "ansvaret" for meg
Og det eneste han er redd for er om jeg roter meg bort og ikke finner tilbake til stakkars Tiller etterpå
Er det ikke nasjonal sørgedag 21. august? Ha i hvertfall ett minutts stillhet, da :P.
Jeg slenger meg på =)
Hvis du har cellofanplast på vasken blir jeg sint, men jeg kommer.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Gig: Meh, om gruppa ser skummel ut kan man jo bare vandre forbi uten å ta kontakt, for senere å si «jeg glemte det!», eller «kunne ikke komme likevel!»

Come to think of it; dét har kanskje flere gjort allerede
Vis hele sitatet...
Hehe, er nok ikke redd, er bare at man har gjerne et annet bilde av folk i hodet sitt, så man blir overraska
Jeg er overhodet ikke folkesky jeg jobber tross alt med direkte kundebehandling
Skal forsøke å komme, så sant jeg har fri den helga. Alltid vært opptatt når det har vært treff i Trondheim tidligere, så må prøve denne gangen! (:
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
har trua på dette!
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Det har vært bare trivelige folk hver gang jeg har vært på treff, så for dem som sitter og tenker på om de skal bli med eller ikke... Go for it!

Jeg er nok med forresten, snakka med s1gh i helga og han kommer sikkert også.
Vis hele sitatet...
You make a good point.


Heldigvis er jeg ikke særlig likt, så da står jeg over.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Bundy: ?

«Heldigvis ikke særlig likt»? Hva er dét for noe da? Jeg kan hvertfall ikke komme på å ha noe problem eller noe med deg.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Gig: Meh, om gruppa ser skummel ut kan man jo bare vandre forbi uten å ta kontakt, for senere å si «jeg glemte det!», eller «kunne ikke komme likevel!»

Come to think of it; dét har kanskje flere gjort allerede
Vis hele sitatet...
jeg kan bidra med scary looks! (for enkelte ihvertfall!)

http://bildr.no/view/944739
Sitat av nZaal Vis innlegg
jeg kan bidra med scary looks! (for enkelte ihvertfall!)

http://bildr.no/view/944739
Vis hele sitatet...
No offence, hvilket kjønn?

Jeg bidrar med det feminine ved å dra med meg dama, anbefaler alle freaks med kjæreste og ta med fruen/husbonden.
Argh, jeg og samboer reiser til Amsterdam den dagen. Jeg gikk glipp av forrige møte også
Parkettetterligning
Har sinnsykt lyst men drar til bake til vestfold for å gå skole der den 21. Prøv å få til et til helst i en av skoleferiene. Hadde vert sinnsykt morsomt men er bare i trøndelag 3 måneder sammenlagt i året.
hadde kjørt fra namsos lett om det var på en lørdag eller fredag. søndag blir verre mtp jobb
Sitat av olaPola Vis innlegg
No offence, hvilket kjønn?

Jeg bidrar med det feminine ved å dra med meg dama, anbefaler alle freaks med kjæreste og ta med fruen/husbonden.
Vis hele sitatet...
No offence taken. Jeg er av den mannlige sorten.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Bundy: ?

«Heldigvis ikke særlig likt»? Hva er dét for noe da? Jeg kan hvertfall ikke komme på å ha noe problem eller noe med deg.
Vis hele sitatet...
Min rare tankegang
I'm in, hvis det ikke dukker opp noe annet viktig =)
London den helga, desverre.
Arrg, typisk at jeg ikke er hjemme den datoen.
Har jævlig lyst til å være med, men er nok både for langt unna og jeg får nok ikke tillatelse fra foreldrene heller
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kriscodian: Øh.. start et treff nær Drøbak et sted? Oslo for eksempel har som eneste større by i Norge ikke treffplaner for tiden.
Kunne vært kult, men hadde ikke fått lov av sjefene i heimen
Sitat av kriscodian Vis innlegg
Kunne vært kult, men hadde ikke fått lov av sjefene i heimen
Vis hele sitatet...
Skal du ikke tilfeldigvis inn en tur til Oslo en dag? Eller er det såpass nazi at du har en rfid-brikke i hånda di?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kriscodian: Si nå ikke dét. Vi har hatt med oss folk som er yngre enn 14-15, man vet ikke før man spør.

I Oslo møter det opp bra folk på treff. Voksne som også har tilbudt seg å være kontaktperson for skeptiske foreldre. Har du ikke en eldre venn du kan ta med eller noe?
Nei, har ikke det. Spesielt min mor er imot sånne ting.
Sitat av kriscodian Vis innlegg
Nei, har ikke det. Spesielt min mor er imot sånne ting.
Vis hele sitatet...
Det er flere personer som gjerne stiller opp som kontaktpersoner om dette trengs. Nå kan jeg ikke snakke for alle andre over noen-og-tyve her, men det burde ikke være umulig å ta et møte med dine foreldre i person og vise at vi er rimelig oppegående folk om det er ønskelig fra deres side.
Jeg lurer også litt på hva hun konkret skal være imot?
Jeg og en kompis kommer

Lurer bare på hva som er mest rimelig av å kjøre selv eller ta tog? Bor i Nord-Trøndelag