Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1215
Er det noen her som opplever flimring på htc desire her?
Jeg opplever veldig flimring om jeg surfer, spessielt med lyse bakgrunner.

Har jeg en skada skjerm eller er det noe som kan løses?
Part time ninja
locked65's Avatar
Jeg har aldri opplevd noe som kan ligne på flimring på min telefon.
Er det bare i browseren ? prøvd andre browsere ?
Trådstarter
Har ikke prøvd andre browsere, jeg satte lys styrken opp noen hakk nå. Så ut til at det ble litt bedre.
Kanskje du kunne satt ned lys styrken din en god del, prøvd så standard browseren og sett om det flimrer hos deg på nettsider med hvite bakgrunner?
Part time ninja
locked65's Avatar
Ingen flimring her.

Jeg har dog android 2.2 ( froyo ).
Trådstarter
Ja jeg bruker 2.1. Etter jeg satte opp lys styrken til nesten fult, så merker jeg minimalt/ingen flimring, Jeg syns og jeg leste at i 2.2 så blir det borte det som ble beskrevet som "rosaskjær"
Sitat av prick Vis innlegg
Ja jeg bruker 2.1. Etter jeg satte opp lys styrken til nesten fult, så merker jeg minimalt/ingen flimring, Jeg syns og jeg leste at i 2.2 så blir det borte det som ble beskrevet som "rosaskjær"
Vis hele sitatet...
Jepp, rosaskjæret er helt borte til meg
Trådstarter
Hva vil det si? Jeg syns jeg ser en hvit stripe som overlapper den hvite bakgrunnen noen steder, er det den?
Part time ninja
locked65's Avatar
nei det er ikke rosaskjær. rosaskjæret er at hele skjermen har en slags rosa farge "over" seg. akkurat som en plastfilm.
kan være hardware feil på telefonen din.
Sitat av locked65 Vis innlegg
nei det er ikke rosaskjær. rosaskjæret er at hele skjermen har en slags rosa farge "over" seg. akkurat som en plastfilm.
kan være hardware feil på telefonen din.
Vis hele sitatet...
Rosaskjæret oppstår der det skal være grått.

Til TS, lever den der du kjøpte den, høres ut som HW feil.
Trådstarter
dere bruker ikke automatisk lys styrke? merker nå at flimringa kommer når den er helt full lada.. av en snodig grunn