Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1775
Skal gå til innkjøp av HTC desire.
Det jeg undres noe over er den kontuinerlige oppdateringen på den angående vær ol.

Går den automatisk online og refresher de "widgetsa" hele døgnet?
Det må da bli noe dyrt isåfall.

Noen som kan fortelle meg noe om den delen ?
du kan velge om den skal oppdatere været Ol
Du kan også kjøpe et annet abonoment som lar deg surfe så mye du vil på nettet, uten at det koster deg mer en 10 kr i døgnet
ja blir dyrt med mindre du har wlan i nærheten..
Trådstarter
Har onecall faktura pr dags dato, drevet og sett om det er noe som hadde passet bedre. Kunne tenkt meg at telefonen dro til seg alt av oppdateringer selv angående vær, facebook, mail OL i den grad det ikke blir dyrt.
man har jo forskjellige abenomenter eks telenor hvor man surfer evig for 10 kr dagen. osv..
Part time ninja
locked65's Avatar
Man kan fint slå av autosync på alle programmer/apps/widgets. Og bare gi den "wi-fi only" tilgang. jeg har selv kontantkort fra stjelenor. ikke "mistet" noe penger jeg på sync å slike ting.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Skal du ha en slik telefon så skaff deg fastpris på data. Skal du kun ha sync holder 100MB i måneden lenge, og er ikkje spesielt dyrt. Er du meir aktiv bruker er 500MB meir interessant, eventuelt fri bruk om du vil ha lyd og slikt via 3G.
One Call faktura med data plan 50kr for 100mb. Er ikke veldig dyrt det:
OneCall Ekstra Data
Jeg har hatt min htc Desire i 2uker nå og er strålende fornøyd godt valg! litt offtopic vil jeg anbefale deg Norwegian dictionary og "skandinavisk skjermstastatur". samt handcent sms

on topic:
Jeg har kjøpt meg abbonoment på 100mb for 50kr og tenker dette holder for mitt bruk. Jeg har skrudd av auto-synk av facebook oppdatering, mail, kalender, vær etc etc. Har dog lagt til en liten knapp på en av skjermene for å "synkroniser alle". I tillegg har jeg lagt inn en knapp (widget --> innstillinger --> mobilt nettverk) for å skru av og på det mobile nettverket.
Når jeg trykker synkroniser alle bruker den litt under 2MB.
På telefonen kan du sette hvor ofte ting skal synkronisere seg (om du da ikke vil gjøre det manuelt som meg).
For min del holder 100mb i massevis. Jeg laster ned apps når jeg er på wifi, også har jeg lastet ned "rmaps" så jeg kan bruke kart og gps uten å bruke datatrafikk
På disse 2ukene så har jeg brukt 111MB på wifi og 11.84MB på 2G/3G (har installert "network monitor")
huske å bruke m. eller wap. sider når du surfer, så sparer du masse nettverkstrafikk Jeg har kun brukt den til googling en gang, og det tok et par MB.
Sist endret av Meteor Freak; 1. juni 2010 kl. 13:49.