Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 475
Satte meg ned og tok en ferdig pc fra komplett og tweaka den litte grann:
Her er oppsettet:
Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,
Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv
Corsair VX 550W PSU
Intel® Core™2 Duo E7500 2,93GHz
ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB
XFX Radeon HD 5750 512MB GDDR5
Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19
USB2 multikortleser 3.5" sort for
Seagate Barracuda 7200.12 500GB
PC Uten OS, White Box PC


Dataen blir kun for litt musikk, video, cs og kanskje noe anna spill. (spiller ikke så alt for mye, bortsett fra noen cs matcher iblant)

Jeg har ikke bygd en pc på 8 år så er usikker på noen av komponentene, prøvde bare å komme frem til en dugandes pc som var billig.

Er det ok? Noe som burde forandres?
det er _ALLTID_ noen som vil komme med forslag, samme hvor mye du endrer. Det er alltid noen som vil si "hvorfor intel?", det er alltid noe som burde forandres her på nFF. Oppsettet ser greit nok ut, ikke noe som skiller seg ut nok til at jeg ville brydd meg såfall. Bestill!
bestilte den faktisk: ) men slengte med noe raskere ram: )
Jeg ville gått for noe kjappere minne og muligens 4GB istedet, det koster trossalt ingenting for minne idag. (du er kjapp på avtrekkeren).

Ellers, helt ok
jeg bestilte med raskere minne enn som vist i første post atx, ble av samme typen men med pc6400. Skal probably oppgradere minnet senere, men skal i første omgang bare kjøre xp 32 bit, så da så jeg ingen vits med p ha så mye mer ennå