Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 781
Kjøpte i sommer en Nokia n97 hos elkjøp for nette sum av 5500,-
Er direkte grise misfornøyd med denne mobilen, er så proppa med bugs og det som igår skulle bli en glad dag med den nye 2.0 oppdateringa endte med samma skuffelse. Endeløse bugs som ikke blir fiksa. Jeg har den mobil forsikringa på denne mobilen. Kan jeg levere tilbake denne mobilen og få en tilgodelapp, velge en anna mobil or whatever? Er så dritt lei en mobil som kosta så mye og som rett og slett ikke fungerer som den skal.

Har ikke mulighet for å ringe ekjøp eller noen andre som kunne gitt meg et svar på dette akkurat nå, derfor jeg spør dere : )
Elkjøp har ingen returmulighet på mobiltelefoner, og heller ikke på noen andre varer når det er snakk om mange måneder siden kjøpsdato.

Lever den inn på service og få den sjekket for feil, om verkstedet bruker alt for lang tid kan du få ny. Det samme gjelder også om den ikke kan repareres ved tredje reparasjonsforsøk. Om du får beskjed om at du får en ny kan du nok spørre pent om å få en annen telefon, og få det ønsket oppfylt.

Du har jo også denne mobilforsikringen, dersom telefonen din ved et uhell blir skadet mer enn det er lønnsomt å reparere vil du få en ny. Her går det også an å få byttet seg til en annen telefon om man er snill og grei.
skaff tabbe forsikring, kast den i veggen, si du mista den i bakken.

Jeg gjorde dette med min iPod Touch og de ga meg ny :>
Trådstarter
jeg vil ikke ha en ny n97, jeg vil ha en HELT anna mobil som bare fungerer : )
Ditt problem gjelder ikke tilfeldigvis touch skjermen?
Jeg hadde selv denne mobilen, lever den tilbake. fikk 3 stk og det var problemer med alle samme. Problemet var ikke brukers feil for å påpeke det =) N96 og N97 suger balle....
Du drar til elkjip, leverer den inn til service, og får den tilbake. Er det ikke ordnet, gjør du det samme. Skjer det for tredje gang har du kravene på din side.

Ellers er det lite man kan gjøre, annet enn å fortsette å sutre om man at man ønsker seg noe nytt
Sist endret av tafsern; 29. oktober 2009 kl. 18:24.