Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 404
Har en gammel pc her med vanvittig lite plass på c: så jeg besteme meg for å partisjonere. Når partisjoneringa er igang gikk det bra med 2 partisjoner men så kom den til E:, hvor jeg har spill, den nekter å fortsette der, sier at den partisjonen er i bruk, men ingenting der er ibruk.

Jeg bruker partition wizard home edition v4.1
Er ikke helt sikker med din elendige forklaring, men prøver du å merge partisjoner?

Eller prøver du å si noe annet ?
Altså jeg prøver å resize. C: partisjonen var så liten at det var ikke plass til updates engang, også tok jeg en bit av Hartisjonen og reisiza den, men jeg kommer ikke forbi Eartisjonen. Prg sier at eartisjonen er i bruk, men bruker da ingenting der. Er drag and drop prinsippet jeg bruker
Derfor gjør man vanligvis partisjoneringer offline, for å forhindre åpne filer problematikk, få tak i f.eks Partition Magic, brenn ut på en CD og fyr i vei.

Eller enda bedre, last ned gparted (gratis) og brenn ut, partisjoner så mye du vil.