Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 759
Hei. jeg har problem med å finne det nye nettverkskortet mitt.. har instalert drivere, satt kortet inn, men det fungerer fortsatt ikke. noen som kan hjelpe meg med dette problemet?


Hovedkortet jeg har er : http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23137777
kan du si litt nærmere hva som skjer under driver-installasjon og hvordan nettverkskortet dukker opp på systemet? feks. er det noen indikasjoner på at windows finner det, og når du går inn på kontrollpanel -> system -> enhetsbehandling, står nettverkskortet listet opp, står det i såfall noen spørsmåltegn på ikonet til kortet.. når du klikker på egenskaper.. står det at det er rapportert noen problemer med det?

bruker du windows?
Sist endret av exceed; 9. august 2009 kl. 14:29.
Hei. Jeg bruker windows xp. når jeg instalerer, kommer det opp en melding om at jeg skal avslutte, sette inn kortet, starte opp og kjøre driver instalasjonen på nytt. windows finner ikke kortet eller noe. ingen indikasjon på at noe nytt er satt inn, så dette skjer hver gang.
har du prøvd å sette det inn i et annet PCI spor på hovedkortet?..er det noen indikasjoner på at nettverkkortet fungerer som det skal, feks. noen LEDs som lyser ell.
Sist endret av exceed; 10. august 2009 kl. 19:45.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk fiksa problemet med et nyt hovedkort men hvordan i all værden har det seg slik at jeg nesten ikke har dekkning, og kjæresten min fullt på laptoppen? :S
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av rspederse Vis innlegg
Fikk fiksa problemet med et nyt hovedkort men hvordan i all værden har det seg slik at jeg nesten ikke har dekkning, og kjæresten min fullt på laptoppen? :S
Vis hele sitatet...
Stor forskjell på antenner i trådløse kort, og dlink er ganske langt nede på stigen generelt sett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har nettopp kjøpt det samme trådløsekortet pluss Netgear WNDR3300, og problemet mitt har da blitt at jeg finner g, men ikke n. noen som vet hva som kan være galt?