Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1641
Yo freaks! Jeg skal innrede et tripperom og trenger tips til butikker i Norge som kan selge fete effekter, og da hovedsaklig i Oslo området. Evt noen kule nettbutikker. Stilen som skal bli kjørt er typisk syrekunst som lyser opp i fete forskjellige farger når blacklightsa blir skurdd på osv. Noen tips?
Shangri-la? Partybutikker på nett? Har hørt bra om partyking.no for party
Kjøp maling/tusj i neon farger og mal/tegn noe syke greier når dere tripper
Pentagon har en del kult! Om de fortsatt er i drift..
Søk "uv backdrop" på ebay, aliexpress, etsy.com osv
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Søk "uv backdrop" på ebay, aliexpress, etsy.com osv
Vis hele sitatet...
Perfekt! Var akkurat noe sånt jeg var på jakt etter!
Lille Medina på Sagene har mye som passer til et tripperom.
Teknikkmagasinet og har vell forskjellig tjafs
Anonym bruker
"Såret Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skorpius på løkka har mye fett
Når jeg tripper har jeg notert meg at det ikke er alle overflater og strukturer som genererer visuelle mønstre. Stoffet på sofaputene mine begynner å krype og bukte på seg i geometriske mønstre, men feks tapetet ser ut som det pleier. Kanskje det er en idé å dekorere med overflater som liksom oppfordrer til slike visuals?
Tips til effekter er røykmaskin, enkle lasere, blacklight, glowsticks etc.
Og ikke minst n2o :-p
Spacetribe.com
Ellers har ebay og etsy fult av uv deco. Søk på psychedelic wall tapestry, hanging, carpet eller liknende.

Ellers ville jeg sjekket scorpius i Oslo. Clas Ohlsson kan ha en del lys som skifter farge, black light osv. Ellers som nevnt shangri la kan også ha noe ala det du er ute etter.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Greater_Apeness Vis innlegg
Når jeg tripper har jeg notert meg at det ikke er alle overflater og strukturer som genererer visuelle mønstre. Stoffet på sofaputene mine begynner å krype og bukte på seg i geometriske mønstre, men feks tapetet ser ut som det pleier. Kanskje det er en idé å dekorere med overflater som liksom oppfordrer til slike visuals?
Vis hele sitatet...

Ingen dum ide! Planen er å innrede soverommet med UV backdrops og blacklights. Men kunne tenkt meg en bombe av intrykk!😀

Ja, den så fet ut!
Sist endret av Heyhoti; 11. februar 2020 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har et "tripperom" bestilte masse veggtepper fra ebay og litt lys osv. funker fjell, unntatt at det er litt dårlig kvalitet på veggteppene men det er jo fra ebay
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Jeg har et "tripperom" bestilte masse veggtepper fra ebay og litt lys osv. funker fjell, unntatt at det er litt dårlig kvalitet på veggteppene men det er jo fra ebay
Vis hele sitatet...
Hvordan type tepper bestile du da? Typ UV backdrop?