Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 10114
Hei alle sammen!

Fikk i går en telefon fra et nummer jeg ikke hadde lagret på mobilen fra før, personen i andre enden var veldig aggressiv og kom med veldig sterke trusler rettet mot meg (Med navn). Synes nå det var litt rart siden jeg ikke har noen uvenner (som jeg vet om) eller noen som jeg trodde ønsket meg vondt.

Jeg tar ikke trusselen spesielt seriøst, men ønsker uansett å finne ut hvem denne personen er.

Alle nummeropplysningsidene inkl google gav ingen treff, bare standard: "Ditt nummersøk ga dessverre ingen treff.
Det kan være fordi nummeret er hemmelig eller ikke er i bruk.".

Det var ikke skjult nummer, så jeg har det tilgjengelig og lurer derfor på om dere har noen måter å finne ut hvem personen er?

ps. Personen tar ikke opp tlf når jeg ringer
Prøv å skriv det inn i søkefeltet på facebook. Om personen har registrert brukeren sin der med det nummeret kan den dukke opp.
Men hva sa han da? er du sikker på han ikke har ringt feil.. fortell fortell
Sitat av thundercat Vis innlegg
Men hva sa han da? er du sikker på han ikke har ringt feil.. fortell fortell
Vis hele sitatet...
Han skriver jo at truslene var rettet mot han med navn. Vil tro han mente att de sa navnet hans ink truslene.
Nyfødt
Mesias's Avatar
Trådstarter
Sitat av stnistad Vis innlegg
Prøv å skriv det inn i søkefeltet på facebook. Om personen har registrert brukeren sin der med det nummeret kan den dukke opp.
Vis hele sitatet...
Allerede prøvd. Dessverre ingen treff.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Han skriver jo at truslene var rettet mot han med navn. Vil tro han mente att de sa navnet hans ink truslene.
Vis hele sitatet...
Riktig. Var veldig tydelig at han visste om meg, eller ihvertfall hadde hadde hørt i ganske grei detalj hvem jeg var. Det var ikke feil nummer
Sist endret av Mesias; 5. juli 2016 kl. 01:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Han skriver jo at truslene var rettet mot han med navn. Vil tro han mente att de sa navnet hans ink truslene.
Vis hele sitatet...
Ok, men mener hva sa han at du(TS) hadde gjort galt ? er det noe spesifikt du har gjort som han nevnte som stemmer med virkeligheten ? hva slags trussel var det... tipper ikke noe drapstrussel men kanskje trussel om vold ?

Har selv blitt truet, men sa at hvis dette skjedde igjen så ville det bli anmeldt... hørte ikke ett pip etterpå.

Uansett har du jo nr til personen, en anmelding så vil jo politiet finne ut hvem dette er og kanskje ta en tur til personen, men uansett bør du jo iallefall fortelle noen nummeret trusselen kom ifra.
Hvis truslene er reelle, burde du kontakte politiet og anmelde det. Dem kan finne ut hvem nummeret er registrert på, også om det er hemmelig.

Og du burde ta det seriøst selvom du ikke har fiender. Han har kanskje tatt feil av deg og en annen, og da er det nok du som får evnt trøbbel med ham.
Kanskje du kan få noen andre til ringe(ei jente) f.ens. og få henne til å spørre hvem hun har kommet till....Om hun sier at hun ringer fra en troverdig plass .feks. norsk tipping e.l og si at nummeret har blitt trukket ut som vinner av en million kr...( dvs. eieren av nummeret altså). Skal love deg du finner det ut ganske fort da...
Sitat av okay40 Vis innlegg
Kanskje du kan få noen andre til ringe(ei jente) f.ens. og få henne til å spørre hvem hun har kommet till....Om hun sier at hun ringer fra en troverdig plass .feks. norsk tipping e.l og si at nummeret har blitt trukket ut som vinner av en million kr...( dvs. eieren av nummeret altså). Skal love deg du finner det ut ganske fort da...
Vis hele sitatet...
Jo, særlig hvis fyren ikke har levert inn en lottorekke i sitt liv.

Vil du ha klarhet, så er politiet den eneste løsningen. Da kanskje han får en "liten smekk på truten" også.