Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3398
Battlefield 3, er det verdt det eller er det ikke?

Vel etter å ha sett noen videoer på youtube etc de siste par dagene er at jeg har vært veldig ivrig på å kjøpe BF3, men er BF3 verdt det?

fra hva jeg har hørt:
Lange kart masse løping å ikke mye action.
mange sniper camperne på slutten av kart.


Fra hva jeg har opplevd fra Battlefield 2142 var at når Northern strike pakken kom ut var at ingen spilte på den vanlige 2142, som jeg håper ikke vil skje med BF4, hvis det skjer skal jeg vente på BF 4?

Jeg har spilt MW3 siden det kom ut, og jeg har ca 1000 timer på det, men jeg vil ha mer ut som BF3, mer strategisk og teamet jobber bedre sammen.

Det som plager meg mest er den dustete Origin, jeg vet er EA og Steam konkurenter men de bør prøve å få til en avtale.

Så mitt spørsmål er egentlig, er det verdt det, hvorfor? skal jeg kjøpe det, hvorfor? vil jeg få ca mange timer på det, og ikke som ti timer, og jeg er lei? Må jeg kjøpe BF4 når det kommer ut å finne spillere eller vil BF3 fortsatt være spillbare?

Jeg vil at denne diskusjonen skal være så moden som mulig, "MW3 suger" kommentarer blir rapportert, svar som ja og nei vil også bli rapportert.

Takk
Jeg syns BF3 er veldig detaljert og bra laget, men jeg liker ikke den online serverlista, også liker jeg ikke at det er så store brett. Men egentlig er det bare en smaksak. Hvis du er ute etter et spill der du ikke kan campe så mye, så burde du sjekke ut gratisspillet Blacklight Retribution (Du finner det på steam). Det beste er egentlig å sjekke ut reviews på youtube.
selv syns jeg spillet er bra. Koster jo heller ingen formue. Grafikken er nydelig og gameplayet er bra. Er også mye morsomt man kan gjøre med c4, som å feste det til ett helikopter og crashe i ett fly og sprenge det.

(att du har klart å spille mw3 i 1000 timer er jo helt vilt)
Jeg prøvde battlefield 3 på biblioteket på lørenskog i ca 1- 2 timer. Synes ikkje noe om det. Var dritt kjedelig å aldrig noe jeg hadde kjøpt selv.
Sist endret av morsom vampyr; 5. juli 2013 kl. 06:15.
Det er et skytespill, det er ganske begrenset hvor dypt og meningsfullt spillet kan være. Du liker åpenbart skytespill, så jeg ser ikke helt hva som skulle få deg til å ikke like det.
Alle skytespill er ikke like mr.Deezire.
@deezire det er forskjell som steffena sier.
@tennbrikket hadde ca 1400 timer på css når jeg slutta :P
Hvis du liker mindre maps kan du alltids spille 16-player team deathmatch på Kharg Island/Noshahr Canals. Det blir litt mer CoD gameplay, men utrolig morro når man ender opp med 70 kills på slutten av ett game ^^, hvis man er god da :P
Sist endret av EliteBook; 5. juli 2013 kl. 13:13.
Hehe, har hørt om 64v64 maps og Kharg og Noshahr Canals.

Har 15k kills og 8k death på mw3
Det spørs om hvor mange andre du kjenner som har det.

Er egentig drit artig å spille med venner mens en sitter i helikopter eller sitter i ett rom mens man venter på fiender i squad rush.

Men hvis man spiller alene blir det fort veldig kjedelig og ensidig.

Selv brukte jeg å spille det mye før men nå har jeg mistet all kontakt med de jeg brukte å spille med før så nå er det egentlig veldig kjedelig, selv om campain er ganske bra.
vell, det er noen få av vennene mine som spilte det men ikke nå lengre men jeg blir veldig fort kjent med folk online som jeg da begynner å spille med.
Spillet er vert det. Store maps er null problem hvos du spiller på pc og 64p. Det er fult a action. Feks tanks som sprenger og fly/helikopter som krasjer foran deg. Og så ser du ey enemy sqad så er det skytekalp mellom dere. Osv osv... mye mer action enn cod vertfall. Og hvis du liler små maps så kan du spille tdm og du vil få cod følelse
Forskjellen på bf3 og f.eks cod er vell at du må tenke mye mer strategisk og det er enklere å samarbeide med evt. lagkamerater. I COD kan du springe rundt å skyte alt og alle, det kan du ikke i bf3, da finner du ingen og du vil bli drept fort.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Forskjellen på bf3 og f.eks cod er vell at du må tenke mye mer strategisk og det er enklere å samarbeide med evt. lagkamerater. I COD kan du springe rundt å skyte alt og alle, det kan du ikke i bf3, da finner du ingen og du vil bli drept fort.
Vis hele sitatet...
Du kan forsåvidt det, som jeg forklarte tidligere, på 16 player maps, og Conquest Domination osv, bare løpe rundt med shotgun og spraye etc.

Får selv vanligvis K/D på rundt 2-3 når jeg gjør det ^^
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Forskjellen på bf3 og f.eks cod er vell at du må tenke mye mer strategisk og det er enklere å samarbeide med evt. lagkamerater. I COD kan du springe rundt å skyte alt og alle, det kan du ikke i bf3, da finner du ingen og du vil bli drept fort.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt enig med du sier.
Det er slik folk tror, men nå er det ikke akkurat sånn.
Nå er ikke jeg noen COD fanboy eller nå sånt (jeg foretrekker BF3 foran de fleste COD spillene), men det er litt som EliteBook sier; man kan forsåvidt springe rundt å skyte folk, som i COD.
Det er vel forholdsvis mer taktisk bruk i BF3 enn alle COD spillene samlet, men det er ikke nå Rainbow Six for å si det sånn.

Litt av grunnen til at man ikke kan det, og at det er litt mer taktikk i BF3, har vell noe å gjøre med at kjøretøy/fly o.l. er en del av BF3.
Sist endret av M4Dhatter; 7. juli 2013 kl. 05:34.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vell, team play hva er det? Lol. Bf3 er ikke mye team play naa for tiden. Det er alt for mange COD-kids naa.
Ja, cod kidsa forstår at BF er bedre, før når spillet var nytt, var det jo litt mere samarbeid følte jeg ihvertfall
Det er helt klart verdt det ! Det er ikke så lenge til bf4 kommer, men på den andre siden så er ikke bf3 så dyrt heller
340 spenn noe rundt der.

Men hater origin, omfg.
hvorfor ikke bare kjøpe det for en hundrelapp og start playing?
hvor kan jeg kjøpe det for en hundrelapp?
The Mad Doctor
Sitat av Elshop Vis innlegg
hvor kan jeg kjøpe det for en hundrelapp?
Vis hele sitatet...
Det billigste jeg har sett bf3 gå for er 200 spenn i brukthylla til Gamestop.
Sitat av Elshop Vis innlegg
hvor kan jeg kjøpe det for en hundrelapp?
Vis hele sitatet...
http://www.directgamecards.com/battl...f51fd0297e236d
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hehe, har hørt om 64v64 maps og Kharg og Noshahr Canals.

Har 15k kills og 8k death på mw3
Vis hele sitatet...
Camper?

Uansett. Origins og battleloggen ER noe dritt. Hitregistration i BF3 er også noe dritt. Bekymringene dine for snipers og lite action derimot er grunnløse. Hvis du kjøper BF3 nå så kjøper du premium og får med alle DLCene. CQ DLCen har masse action enten det er gungames eller conquest domination. TDM med 20-40 spillere er også mye action. Rushmode er mye action. Conquest på Grand Bazaar og Operation Metro er mye action. Det eneste som kan bli litt kjedelig er infanteri på de største B2K og vanilla conquest kartene.

Tross for daglige FUCK EA OG DICE moments er BF3 fortsatt den beste FPSen ute for øyeblikket.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Camper?

Uansett. Origins og battleloggen ER noe dritt. Hitregistration i BF3 er også noe dritt. Bekymringene dine for snipers og lite action derimot er grunnløse. Hvis du kjøper BF3 nå så kjøper du premium og får med alle DLCene. CQ DLCen har masse action enten det er gungames eller conquest domination. TDM med 20-40 spillere er også mye action. Rushmode er mye action. Conquest på Grand Bazaar og Operation Metro er mye action. Det eneste som kan bli litt kjedelig er infanteri på de største B2K og vanilla conquest kartene.

Tross for daglige FUCK EA OG DICE moments er BF3 fortsatt den beste FPSen ute for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Nope. mp7 ninja pro, lightweight.
Gode Ord Dør Sist!
13 3
kjøp det aldri angret, det er noe du kommer til å like! veldig mye forskjeling å gjøre
Sitat av morsom vampyr Vis innlegg
Jeg prøvde battlefield 3 på biblioteket på lørenskog i ca 1- 2 timer. Synes ikkje noe om det. Var dritt kjedelig å aldrig noe jeg hadde kjøpt selv.
Vis hele sitatet...
WHAT Har de såppas bra PC'er at man kan game BF3 på biblioteket? Tror jeg må komme meg av gårde og bruke biblioteket mer! Har ikke vært der på årevis...

Eller kanskje det er derfor du ikke syntes noe om det? At det var på en jalla biblioteksmaskin med steinalderspecs.
Vil anbefale deg å kjøpe på Kinguin.net, kjøpt rundt 10 spill der, fått alle CD kodene på mail 3 minutter etter betaling, kjøpt 4 forskjellig BF3 Premium kopier også, ( for venner osv) Utrolig billig er det også.
Det spørrs hvilket map du spiller på da. Sjekk ut denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=H8muh0G2YvI
Hei.

Jeg var og usikker på om battlefield 3 var verdt pengene. jeg hadde prøvd battlefield bad company 2, og det syns jeg var et morsomt spill. Jeg likte godt måten man kunne sprenge bort alt på banen.

Jeg kjøpte battlefield 3 premium edition da det var på salg (viagame.no) og angrer ikke på kjøpet. Forbedret grafikk og ødeleggelses-muligheter har gitt meg god glede gjennom tiden. (jeg elsker alt som sier pang)

jeg syns battlefield 3 er verdt pengene. Men battlefield 4 blir sikkert enda bedre.

lykke til
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Har ikke premium som er litt kjipt.. men om du kjører bf3 med 60 fps på en pc gjør det. syns det er dritgøy
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hehe, har hørt om 64v64 maps og Kharg og Noshahr Canals.

Har 15k kills og 8k death på mw3
Vis hele sitatet...
Du kan da umulig ha 15k kills og 8k deaths etter 1000 timer? Det blir ALT for lite... Med mindre du er en hardcore camper