Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2986
Halla!

I morgen slipper vi en ny EP via Spotify,Wimp etc. og i den anledning tok vi med oss et GoPro kamera ut og filma i et par timer. Låta heter Lille Fitte.

Resultatet ser du her:-)

http://www.youtube.com/watch?v=BMUXwMWp--E
Bra jobba, digga sangen og videoen!
Sorry mac, men syns ikke det var en spesielt bra sang. Det kreves ikke mye å stå å slenge rundt med banneord uten noe innhold.

Det er min smak.

Ellers var videoen fin og lyden grei.
alt jeg så var en video, tror filteret i øret tok seg av musikken desverre :/

Savner litt color correction på videon, var veldige triste og kjedelige farger.
Sist endret av qmark; 30. mai 2013 kl. 17:59.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Skuffende for å si det mildt.
Sist endret av halliballi; 30. mai 2013 kl. 17:59.
Trådstarter
Takk folkens!EP`en er ute på spotify osv nå:-)
SYnes det var en helt grei sang jeg, kanskje litt mer interessant innhold så hadde det vært heftig
Neutral Good
Mith's Avatar
Vel, siden du både kan vise fingern og si fitte samtidig så har du vel vokabular og motorikk hvertfall på nivå med den jevne ungdomskoleelev. Greit å ha det på tape, sånn i tilfelle.
Sist endret av Mith; 31. mai 2013 kl. 11:05.
Ganske enig med Mith i hvertfall, siden det ser ut som at dere er mye eldre enn at dere går på ungdomsskolen burde dere greie å finne på noe bedre å si enn fitte og finger
Trådstarter
Sitat av Mith Vis innlegg
Vel, siden du både kan vise fingern og si fitte samtidig så har du vel vokabular og motorikk hvertfall på nivå med den jevne ungdomskoleelev. Greit å ha det på tape, sånn i tilfelle.
Vis hele sitatet...
Var det vi også tenkte.Vi går på ungdomsskolen og dette var et skoleprosjekt:-)
Du kommer med samme mølja om og om igjen. Sleike fitte, fitte, fitte, fitte, fitte. "Noe Bedre" er helt klart det beste fra deg, etter det så finnes det ikke en god sang... Skriv om noe viktig istedet for ungdomskole-rap.
Sist endret av SemiColon; 31. mai 2013 kl. 12:53.
Trådstarter
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Du kommer med samme mølja om og om igjen. Sleike fitte, fitte, fitte, fitte, fitte. "Noe Bedre" er helt klart det beste fra deg, etter det så finnes det ikke en god sang... Skriv om noe viktig istedet for ungdomskole-rap.
Vis hele sitatet...
TUSEN takk mann!Hyggelig å høre:-)
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Du kommer med samme mølja om og om igjen. Sleike fitte, fitte, fitte, fitte, fitte. "Noe Bedre" er helt klart det beste fra deg, etter det så finnes det ikke en god sang... Skriv om noe viktig istedet for ungdomskole-rap.
Vis hele sitatet...
du ser jo på fyren at han aldri får seg noe , derfor han må "rappe" om fitte hele tiden he he

Ts hvor gammle er dere ? dere ser 26-30år gammle og da blir det bare rart å si fitte mens du flekker finger
slikt var tøft i 11-12års alderen
burde vært möderatör
Fet beat, over gjennomsnittet bra flow, kjedelig tekst. Hvis dere skal prate piss, prat piss! Nameen?

Hva er dealen med slappe personangrep mot TS forresten? Hvis dere ikke liker noens produkt: si hvorfor! Ikke kom med slebrige kommentarer om skaperens intellekt eller drag på damer, lol. Dagens ungdom altså. Makan.
Sist endret av pappabetaler; 31. mai 2013 kl. 13:57.
hahaha det feteste jeg har hørt på leeeeeeeenge!haha
Låten gir meg ingenting som helst, kanskje litt avsky.
lite innhold og mening i tekstene, og gangstaimaget feiler jo så innihampen.
Trådstarter
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Låten gir meg ingenting som helst, kanskje litt avsky.
lite innhold og mening i tekstene, og gangstaimaget feiler jo så innihampen.
Vis hele sitatet...
Du syntes det ser ut som vi prøver å være gangstere i videon eller?Haha. Så mye som jeg fjoller i den videon der,så bør man skjønne at vi absolutt ikke tar oss selv høytidlig:-)
Tror disse gutta lager dette fordi det er gøy, personlig haaater jeg rap men jeg skjønte dette skulle være sånn "gangster" morro
Sist endret av Benjy; 1. juni 2013 kl. 15:08.
Trådstarter
Sitat av Benjy Vis innlegg
Tror disse gutta lager dette fordi det er gøy, personlig haaater jeg rap men jeg skjønte dette skulle være sånn "gangster" morro
Vis hele sitatet...
Hehe vi prøver bare å ha det gøy.Så enkelt som det!
Folk må skjønne at disse gutta kødder samtidig som de ikke kødder!!!haha
Ble for harry for min del. Gutten med "skjerfet" foran munnen toppet det hele. Et øyeblikk trodde jeg det var et gjengmedlem fra slummen i Mexico, men så hørte jeg ordet fitte foran en russebuss og da skjønte jeg det.
Beaten likte jeg, men det var det også. Har helt klart hørt bedre fra feit`n fra kolbotn. Fyren har talent, og da irriterer det meg at talentet blir brukt på slike oppgulp som dette.
dere er ikke swagged up nok as

get real
Trådstarter
Takk for alle tilbakemeldinger folkens!
jobb med teksten, men veldig bra flow. Beaten var også veldig bra. Han i skjorta var den eneste som ikke så über klein ut i videoen, så det jo noe å jobbe med også, ellers har jeg ikke noe utsette videoen for, men jeg er heller ikke noe proff på dette da.
Sist endret av Ekvivokk; 8. juni 2013 kl. 12:31. Grunn: liten ninja
Trådstarter
Takker! Hele skiva ligger ute på spotify her hvis noen vil sjekke ut:

http://open.spotify.com/album/4Xm32zTOqicx69lEqnK4OJ

Eller bare søk "Fakkings Fantastisk"
Sitat av Obster Vis innlegg
Ble for harry for min del. Gutten med "skjerfet" foran munnen toppet det hele. Et øyeblikk trodde jeg det var et gjengmedlem fra slummen i Mexico, men så hørte jeg ordet fitte foran en russebuss og da skjønte jeg det.
Beaten likte jeg, men det var det også. Har helt klart hørt bedre fra feit`n fra kolbotn. Fyren har talent, og da irriterer det meg at talentet blir brukt på slike oppgulp som dette.
Vis hele sitatet...
Tror du bør ta det med en klype salt:-) Du kommer aldri til å like alt han lager likevel!
Hørte låta på radio på p3 i går gutta!Jævla bra jobba!
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Tror du bør ta det med en klype salt:-) Du kommer aldri til å like alt han lager likevel!
Vis hele sitatet...
Er klar over det. Ga bare min tilbakemelding ettersom han opprettet tråden.
Sist endret av Obster; 19. juni 2013 kl. 17:52.
Trådstarter
Vi var innom radioprogrammet Goodshit med Don Martin på Radionova for litt siden!Her kan dere se litt av hva som skjedde!Hehe..

http://www.youtube.com/watch?v=t0mXzlwoq40