Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 7609
Hvilket RC er best og mest likt Amfetamin? Eller som opptrer best stimulerende?

Eller la oss si best = mest potent i forhold til vekt, pris som ikke er skyhøy, mener egentlig ikke det skal være likt amfetamin, men at det varer mer likt amfetamin tid, enn kokain tid. Er stimulerende og tar vekk matlyst.

Har kun prøvd MDPV, 4-FMC, NRG-3, 6-APB... 4 stimulant RC're da. Og de to siste ga ikke så mye som jeg håpet.

Synes mdpv var best langt over andre, men jeg fikk halliser, ble psykotisk til tider, gikk inn i psykose osv. Så det er så mindfuck og potent, og ser mange vendorer har kuttet det ut. Er vel en grunn til det...
Dette er ikke en moralpost. Men kun prøvd masse RC? Og du som kun brukte amfetamin grunnet medisinske effekter? Kan det være at du prøver å lure deg selv?

Ikke gå til raseriangrep på meg nå da, som de fleste narkomane som ikke har skjønt de har ett problem gjør.

MDPV er vel den "beste" erstatningen per dags dato, problemet er at ingen vet mye enda. Det er en grunn til at det heter Research Chemicals.

Take care :-)
Jeg spør bare...prøvd masse RC? 4 stykk, og jeg ser ikke på disse som narkotika som amfetamin da ingen av dem er ulovlig enda eller på narkolista. Så bare rettferdiggjør jeg meg selv litt her

MDPV er det beste, men vettskremt ble jeg av det, og psykotisk, kunne aldri sove. Lignet ikke amfetamin at all. Mye mer halliser og varighet.
litt ot: fordi et stoff "ikke står på narkolisten atm" betyr selvfølgelig ikke at det er ufarlig... verdens dårligste unnskyldning; vi har vel hørt mye om å sniffe løsmilder, fullt lovlig ja!
vet jo det!! Men hva er poenget med det her? Helt OT,

Å betake 500 for et gr amf er ikke greit i lengden, dette blir mye billigere. Kanskje derfor jeg spør om RÅD til hva som er bra.
4-MEC? Veldig lik amfetamin og mephedrone.
Skadevirkninger må du nok bare finne ut av selv, om det er mulig per dags dato.

"Tony's great chemical-book" kan være grei å ha når det kommer til RC:

http://4mec.se/

Finnes også noe som heter "Buphedrone".
4-MEC, som de fleste katinoner er veldig skadelig for hjerte virker det som. I tillegg går det mer på seretonin enn dopamin, ikke noe bra erstatning for ritalin og amfetamin. Amfetamin er så populært som det er av en grunn, om noe er for godt til å være sant, er det som regel det.
Ja, det er nok som regel det. Alt kommer med baksmeller.... som at jeg tok litt NRG 3 pulver i ei lita sånn "sniffeglass" hadde den i smykkeskrin uten at den rørte seg og plutselig er dritten knust inni der.
Sist endret av Dodecha; 7. september 2011 kl. 14:31. Grunn: DET, ikke "d"
at den ble knust var jo besynderlig merkelig,og baksmellish
4-fluoramfetamin, kjøpte 50g for halvt år siden. De jeg solgte til syntes det var en bra erstatning til amfetamin, det var jo helt rent så det er jo forståelig at de bytte ut makkan med fluor.
Skal dette RC'et virke på samme måte som du bruker amfetamin? For å behandle ADHD?
Hva med MPA (Methiopropamine).

Noen som har fått prøvd det?
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Hva med MPA (Methiopropamine).

Noen som har fått prøvd det?
Vis hele sitatet...
testat de tillräckligt för å påstå att de knappt ger något..
1,5 g insufflerat (snortat) under en period av 3 timmar utan vidare effekt förutom lite fingerspelande som efter 6 koppar starkt kaffe.

ska tilläggas att när jag snortade de så blev jag väl lite piggare än vanligt å lite mer vaken kanske men jag gick å la mig vid "normal" tid å somnade utan problem.

provade även att röka 0,5g då uppdelat på två omgångar blev lite småskön i kroppen men inte mer.

inget jag skulle köpa igen, om jag då inte va totalt desperat efter ett dåligt rus men då kan jag lika gärna köpa öl på polet..
Fikk MDPV light og Buphedrone i går.

Noen med Buphedrone erfaring? Føler den er mer amfetamin lignende enn de andre tre jeg har prøvd
Sitat av moxy2cb Vis innlegg
testat de tillräckligt för å påstå att de knappt ger något..
1,5 g insufflerat (snortat) under en period av 3 timmar utan vidare effekt förutom lite fingerspelande som efter 6 koppar starkt kaffe.

ska tilläggas att när jag snortade de så blev jag väl lite piggare än vanligt å lite mer vaken kanske men jag gick å la mig vid "normal" tid å somnade utan problem.

provade även att röka 0,5g då uppdelat på två omgångar blev lite småskön i kroppen men inte mer.

inget jag skulle köpa igen, om jag då inte va totalt desperat efter ett dåligt rus men då kan jag lika gärna köpa öl på polet..
Vis hele sitatet...

Da må du ha fått fra en dårlig batch eller noe som er utbøffa. For den MPA'en jeg nettopp har tatt 2 små linere av nå funker som bare juling Jeg synes denne ligner veldig på speed, men man blir ikke så urolig eller hva jeg skal kalle det. Man kan godt sitte på pc'n og kulen, uten at føttene og kjevene går i ett kjør

Men meget god erstatning til amfetamin så langt hvertfall

Men får se hvordan nedturen er, på amfetamin så får jeg så og si ikke netdur. Ikke noe som er værre enn en moderat fyllesyke hvertfall

Skal komme med mere informasjon når jeg har fått testet det ut litt bedre

Skal fyre am2233 senere og se om det blir en fin kombo =)
oppdater tenker kjøpe det om man kan dosere lite...
Jeg synes MPA er en fin erstatning for makka. 2 negative sider ved den er at den svir noe i hæll***** i nesa og at man må redosere ganske ofte for og holde det i gang. Men ellers en det så har jeg ikke noe negativt og si om den.

Fungerte meget godt og kompinere den meg am2233. Helt rolig i kroppen men klar i hode og fokusert, samtidig som man er stein :P Vanskelig og forklare egentlig, men poenget er at det var en fin kombo
Sitat av Omaha Vis innlegg
Dette er ikke en moralpost. Men kun prøvd masse RC? Og du som kun brukte amfetamin grunnet medisinske effekter? Kan det være at du prøver å lure deg selv?

Ikke gå til raseriangrep på meg nå da, som de fleste narkomane som ikke har skjønt de har ett problem gjør.

MDPV er vel den "beste" erstatningen per dags dato, problemet er at ingen vet mye enda. Det er en grunn til at det heter Research Chemicals.

Take care :-)
Vis hele sitatet...
Det han kanskje sikter til her er din imponerende mengde med innlegg i rusdelen av forumet. Du har ett innlegg med i nesten alt som foregår der og mye tyder på at du har ett usunt bruksmønster du kan få problemer med å komme deg ut av. Når du selv sier du blir psykotisk av rusmidler og ikke lar dette stoppe deg i å fortsette syns jeg dette underbygger min nevnte påstand.

For all del, det er fullt mulig å ha kontroll mens man bruker, men vær forsiktig med hvor ting fører deg. Du virker som ei oppegående og kjekk jente, kanskje gire litt ned?

Min personlige mening hvertfall.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg synes MPA er en fin erstatning for makka. 2 negative sider ved den er at den svir noe i hæll***** i nesa og at man må redosere ganske ofte for og holde det i gang. Men ellers en det så har jeg ikke noe negativt og si om den.

Fungerte meget godt og kompinere den meg am2233. Helt rolig i kroppen men klar i hode og fokusert, samtidig som man er stein :P Vanskelig og forklare egentlig, men poenget er at det var en fin kombo
Vis hele sitatet...
Får man sove den kvelden man har tatt det?Og hvordan er formen dagen etter,noen nedtur?
Hadde ikke noe problemer med og sovne, tok vel siste stripa i 8 tia på kvelden, og sovna mellom 1-2 på natta, og det er helt normalt til og være meg Røyka en del AM2233 da, så ble litt roligere av den ;p
Sitat av Cherie Vis innlegg
Fikk MDPV light og Buphedrone i går.

Noen med Buphedrone erfaring? Føler den er mer amfetamin lignende enn de andre tre jeg har prøvd
Vis hele sitatet...
Fått testa Buphedrone noe mere, er det noe å satse på eller? :P
kommer ann på hva du er ute etter Synes hodet blir skjerpet, våkenhet og hjelper på min adhd. Det skal visst være veldig potent, så kan jo sikkert bli rusa på mere.
2-FA (2-Fluroamfetamin, amfetaminanalog) er det nærmeste amfetamin jeg har kommet (bedre enn MDPV i alle fall). Mer likt amfetamin enn gatespeed. Det føles som 2-FA er litt mer i hodet enn amfetamin, og det kjennes litt svakere. Det er ikke samme "push" som amfetamin.
2-FA hørtes interessant ut.. ligger det også i denne derviatloven eller hvordan er det?
Hva er dose og varighet på det?
Jeg synes desoxypipradrol(2DPMP) virker som et interessant stoff. Eneste problemet er at i rekreasjonelle doser varer rusen i dager. Men i 1-5mg doser virker det som en idéell boost for en dag. Ikke noe edgy følelse ved det og ikke noe behov for å redose. Masse eufori. Her er en rapport fra bluelight. Virker som den perfekte stimulanten på alle måter bortsett fra lengden!
Har lest MYE dårlig angående 2DPMP, mange som har fått psykoser av det, i meget små doser også.

Men ser også at det er en og annen som synes det er kjempegreier, men det meste jeg har lest får meg til og styre unna hvertfall.
Sitat av Dpac Vis innlegg
2-FA hørtes interessant ut.. ligger det også i denne derviatloven eller hvordan er det?
Hva er dose og varighet på det?
Vis hele sitatet...
Har 4-FA nå da, det er vel i samme gata.
Sitat av pontius-pilates Vis innlegg
Jeg synes desoxypipradrol(2DPMP) virker som et interessant stoff. Eneste problemet er at i rekreasjonelle doser varer rusen i dager. Men i 1-5mg doser virker det som en idéell boost for en dag. Ikke noe edgy følelse ved det og ikke noe behov for å redose. Masse eufori. Her er en rapport fra bluelight. Virker som den perfekte stimulanten på alle måter bortsett fra lengden!
Vis hele sitatet...
Det er utrolig vanskelig å dosere 1-5mg. Selv om vekta di går ned til 0.001g er den ikke presis nok, så du trenger å veie volumetrisk, f.eks veie opp 10mg og putte i 10ml løsemiddel (vann,sprit... noe stoffet løses opp i) => 1mg/ml.

Sitat av Dpac Vis innlegg
2-FA hørtes interessant ut.. ligger det også i denne derviatloven eller hvordan er det?
Hva er dose og varighet på det?
Vis hele sitatet...
Derivatloven ble satt ut av en høyesterettsdom som konkluderte med at loven var grunnlovsstridig. Det har ikke kommet en erstatning enda så 2-FA er lovlig såfremt du bestiller fra innenfor EU.

Dosen er 10-70mg cirka, og varigheten er kortere enn amfetamin. Jeg er stimulert, "arbeidshumør", i kanskje 12 timer etter jeg tar det, men det er bare de 2-4 første timene jeg er "høy". Etter det kan jeg faktisk sove!

Euforien er litt svakere enn amfetamin, og det er mindre "push" til å gjøre noe. Jeg kan sitte å stirre ut i lufta uten å være så veldig rastløs. Det er også mye mindre kroppslige effekter enn amfetamin (det kan dog være fordi jeg har blitt skikkelig sunn i det siste). Det er lite kjeveleik, hjertebank osv. Kan hende det blir verre hvis man tar høye doser, men jeg holder meg under 50mg.
Sist endret av Stratops; 28. september 2011 kl. 22:28.
Prøvde 100 mg 4-fluormetamfetamin i dag, svir som faen å sniffe det. Ble en ok oppkvikker, bra energi til å gjør diverse småarbeid. Må si jeg er litt skuffet, men skal prøve å droppe 200-250 mg om et par dager og se hvordan det utarter seg.
tok 4-aco-mipt sammen med methylone i går, ikke sjans å sove! en vill tilfredsstillelse som gjør det umulig å sovne!
▼ ... noen uker senere ... ▼
denne er gammel, men har 3-FA, 4-FA og 3,4 DMMC liggende. Vet hvordan 4-fa er, men ikke de andre. Svir de like jævlig i nesa? Og hvordan er rusen eller hva du nå enn vil få?

Kan tilføye at jeg blir rolig og euforisk av 4-mce, og om noen vet om noe rc i den gaten sleng inn navn :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Syntes MPA (Methiopropamine) ligner veldig på amfetamin, skal vist vere et analog av metamfetamin men kan ikke si noe om metamfetamin da jeg aldri har prøvd det.
a-PVP er favoritten her for tiden. MPA blir kjedelig i forhold :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Cherie Vis innlegg
denne er gammel, men har 3-FA, 4-FA og 3,4 DMMC liggende. Vet hvordan 4-fa er, men ikke de andre. Svir de like jævlig i nesa? Og hvordan er rusen eller hva du nå enn vil få?

Kan tilføye at jeg blir rolig og euforisk av 4-mce, og om noen vet om noe rc i den gaten sleng inn navn :P
Vis hele sitatet...
Hei!
Alle fluoramfetamin svir jävligt i nesan yess!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Etylfenidat er en god stimulant. Virker bedre, men kortere enn metylfenidat. Har ikke merket noe særlig nedtur på etylfenidat, kun en sinnsyk crawing etter mer.
Som Muradi sier er Ethylfenidat et veldig bra alternativ. har testet dette ved flere anledninger, finn rett dosering for deg med en god milligrams vekt (0.000). Ikke merket noe særlig til kjipe bivirkninger. For utenom "more`ish" tendensen den har da

Ethyl tråd på bruket.
Sist endret av Eyeamare; 13. mai 2013 kl. 14:28.