Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 695
Kjøpte meg en ps3 slim nå og sku sette igang den, fikk spm om å optimalisere or so og aksepterte det for det var jo like enkelt.

jeg har en 37 tommer tv HD _ready_ tv, og syns det var snodig da at den valgte 1080i oppløsning og 60hz når jeg er i menyen. Så starter jeg et spill, skjermen blir blå in 5 sek, den skifter oppløsning og går til 50hz. irriterendes!

Valgte da manuell på skjerm innstillinger, valgte 720p, men det samme skjer der, starter spillet, skjermen blir blå i 5 sek før det starter.

Sitter med hdmi kontakt.


Noen med løsning på det?
Hvilket spill ?

Høres ut som den sliter med å autoscale spillet mot skjermen din, så jeg tipper problemet heller ligger med TV'en enn med PS3'en.
Hvis du holder inn av/på-knappen i 15-20 sekunder så skal skjerminnstilingene gjenopprettes til fabrikkinnstillingene.
shaun white spillet, kan teste imorgen med et anna spill, jeg har en dritt tv tho. men fungerte fint med xbox360

Får det samme på batman AA, starter spillet også blir skjermen bare helt blå i 3-4 sek, skifter til 720p, også får jeg igjen bildet.
Skal ejg bare holde inne den power knappen på selve maskina da i 20 sek?

Nå har jeg prøvd alt jeg kan komme på, resetta og lot det gå på den laveste oppløsinga, fremdels blå skjerm i 3-4 sek før spillet starter, virker som om jeg har 60hz i "ps3 menyen", og at det går til 50 hz i spillet

ingen med noe anna tips?
Sist endret av prick; 6. september 2009 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.