Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 702
Kjøpte meg 3510i for et par uker siden.noe som iriterer meg er at jeg ikke får til å slå av skjermsparer.det jeg lurer på er om det er noen mulighet for å fjerne skjermspareren?
Tror faktisk ikke det lar seg gjøre
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
faen da.ante meg det.har bladd gjennom vær eneste meny, på utkikk etter om det var mulig.
du må lære å like den, det har jeg gjort. Med det er kjipt at det ikke står datoen på skjermspareren i samma slengen. Det gjorde det på 3510
▼ ... noen uker senere ... ▼
Darris, Det går ikke ant og fjerne den. Plaget meg også så jeg ringte til Nokia og hørte !
Tja, skjønner ikke hvorfor dere vil fjerne skjermspareren. Grunnen til den er der er nok at telefonen skal spare batteri og de aller fleste ønsker da god batterikapasitet
Går det ikke å sette tid til 999 minutter ellerno da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Men kansje noen ikke gidder å ha en helt svart en med en klokke i midten?Kansje noen vil ha noe mer livli noe?Skulle ha gått an å fått animerte skjermsparere, eller i det minste fjernet klokken?
Maks tidsavbrudd er 99m59s.
Og hvis du går på innstillinger for tid og dato, velger du dato, og da kan du velge "Vis Dato". Da vises ihvertfall datoen under profilnavn, husker ikke om den viser på skjermspareren da.... :P
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Men kansje noen ikke gidder å ha en helt svart en med en klokke i midten?Kansje noen vil ha noe mer livli noe?Skulle ha gått an å fått animerte skjermsparere, eller i det minste fjernet klokken?
Vis hele sitatet...
Hmm. Så du prioriterer altså at det er skikkelig show på skjermen til mobilen din mens den er i lommen, i stedet for at batteriet varer lenge?

Animasjoner bruker masse strøm forresten.
pluss det er litt harry med en f.eks. stripper som danser rundt i lomma de...sikkert gøy i noen dager men..klokke som skjermsparer er jo genialt