Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1309
Jeg kom over denne på komplett.no, og har veldig lyst å slå til. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på TV, og tenkte dette ville være plassen å spørre

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=589023

Noen som har denne TV`n? Virker det som et godt kjøp?

Fordeler/ulemper med denne?

Gjerne kom med andre tips om dere tror jeg kan få tak i noe bedre til en tilsvarende sum. Jeg vil ha stor tv når jeg skal spille Fifa11, GT5 og Pes2011 med kompissene mine
Dette er et mye bedre kjøp etter min meining, om du ikke trenger fancypants funksjoner.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...g-60-plasma-tv
Ikke den beste led tv jeg har sett. Skulle nesten ikke tro det var 100hz tv tanke på at bilde er uklart i raske bevegelser. Ikke kjøp denne hvis du har høye standarder, men dog, en billig 55"tv til 14.990,-.
Sitat av zapfap Vis innlegg
Ikke den beste led tv jeg har sett. Skulle nesten ikke tro det var 100hz tv tanke på at bilde er uklart i raske bevegelser. Ikke kjøp denne hvis du har høye standarder, men dog, en billig 55"tv til 14.990,-.
Vis hele sitatet...
Quoter du deg selv, eller kommentaren på komplett?
Jeg som har komentert på komplett
han som har kommentert produktet virker hvertfall fornøyd!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=591031
Sitat av Leiha Vis innlegg
Tips: Den koster 13990 på mpx.. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=589023
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Nytt spørsmål: Jeg har lyst å bestille denne i kveld. Jeg reiser offshore i morra og er vekke i 2 uker. Om denne TV`n blir sendt før jeg kommer hjem...kan det oppstå noen form for problemer da? Eller kan de ha produktet på postkontoret en stund til jeg kommer hjem og får hentet den?

Har lyst at alt skal være klart til jeg kommer hjem liksom
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Tusen takk

Nytt spørsmål: Jeg har lyst å bestille denne i kveld. Jeg reiser offshore i morra og er vekke i 2 uker. Om denne TV`n blir sendt før jeg kommer hjem...kan det oppstå noen form for problemer da? Eller kan de ha produktet på postkontoret en stund til jeg kommer hjem og får hentet den?

Har lyst at alt skal være klart til jeg kommer hjem liksom
Vis hele sitatet...
Mener postontoret har den på "lager" i 3 uker før den blir sendt tilbake.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Tusen takk

Nytt spørsmål: Jeg har lyst å bestille denne i kveld. Jeg reiser offshore i morra og er vekke i 2 uker. Om denne TV`n blir sendt før jeg kommer hjem...kan det oppstå noen form for problemer da? Eller kan de ha produktet på postkontoret en stund til jeg kommer hjem og får hentet den?

Har lyst at alt skal være klart til jeg kommer hjem liksom
Vis hele sitatet...
Postkontoret oppbevarer den i to uker ja, men jeg ville heller ha valgt å få den brakt direkte hjem til deg, spesielt siden det bare koster 50,- ekstra. Eska til en 55-tommer er så stor at du uansett må ha varebil for å få den hjem. Jeg gidder ikke registrere meg for å sjekke, men det er mulig du kan velge eksakt hvilken dag du vil ha TVen hjemkjørt.
gå for den du http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...g-60-plasma-tv
den er forsåvidt litt bedre enn gammle 60 " 60ps8000 som vi har, bildet er fantastisk ! og til den prisen for 60 tommer er det synnsykt billig !
Mener at hvis du kjøper varer i denne størrelsen blir den levert på døra, Ingen andre alternativer når du bestiller varen.

Men går sikkert an å snakke med Komplett eller hvem du kommer til å handle hos om de kan drøye med å sende den litt.

Vil også legge til at når jeg kjøpte mine "store varer" på komplett så gikk det 8 dager i transport før den ble levert på døra. 6 dager fra den ble levert til sjåfør i Oslo til jeg fikk den levert.
Litt i det drøyeste laget synes jeg når man tross alt betaler 800,- for å få det levert.

Ellers så vil jeg legge til at dette TV er råflått. Personlig mener jeg at det er ingen grunn til å gå over denne prisen. (Kanskje for fanatikere) TV har et av de fineste bildene jeg har sett. Ingen antyding til lagg eller lignede.
Jobber på verksted som reparerer blandt annet TV-er så får sett bildene på de fleste modellene etterhvert.

Du kan trygt gå for denne.
Hvorfor kjøpe plasma? Hadde heller gitt litt mer for en LCD med samme spesifikasjoner.
Sitat av Kamma Vis innlegg
Hvorfor kjøpe plasma? Hadde heller gitt litt mer for en LCD med samme spesifikasjoner.
Vis hele sitatet...
Er du fjern?
Plasma har vell dårligere kvalitet med tanke på levetid (innbrenning av skjerm) osv.
Begge typer panel har sine fordeler, velg utifra behovet ditt. LG'n som ble nevnt har fått gode kritikker, og 50" begynner på 6k. På netonnet hvis jeg husker rett. De fleste nettbutikkene leverer tvn på pall hjem til deg.

Stikk forresten over på avforum og les litt, dem har god peiling der.