Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1952
Hei!

Vi er en gruppe mennesker som skal dra på kino, men er noe uenig om hvilken film vi skal se - jeg vil se Hangover 3, men det er noen som ikke har sett de to første.
Er det viktig og se de andre, for og forstå eller nyte 3'a?

Off-topic: Er "Only God Forgives" ett bedre kino-forslag da?
Jeg har ikke sett 3ern enda, men det var ikke nødvendig fra 1ern til 2ern. Greit nok du kjenner karakterene fra før, men filmen vil være minst like bra (kanskje enda bedre, siden det er helt nytt for dere) om du ikke har sett de andre.
Tror ikke det er så veldig farlig om du har sett de forrige filmene eller ikke. Er mulig folk vil misse noen referanser til de tidligere filmene men det er nok det eneste.
Hei.
Du burde se hangover 1 og 2 først, da mye henger igjen (haha ) i hangover 3
Burde se 1 og 2 først ja. Handlingen i nr 3 er stort sett konsekvenser av hva som skjedde i de første filmene, uten at jeg skal røpe for mye
Du bør nok se de to andre først ja.
Eller ikke se den i det hele tatt, drittfilm
Sitat av Morgul Vis innlegg
Eller ikke se den i det hele tatt, drittfilm
Vis hele sitatet...
Meh, syntes det var absolutt grei underholdning jeg. Jeg lo godt flere steder og generelt hadde det helt greit i den tiden filmen spilte.
Egentlig tror jeg det vil være lurere å ikke se de andre i det hele tatt.

1 og 2 er egentlig veldig like, bortsett fra at den ene er i thailand og den andre las vegas. Ble egentlig ganske skuffet over at 3ern hadde så mye forskjellig fra 1 og 1ern, særlig at det ikke engang var en hangover.

Hvis du vil ha en bra filmopplevelse burde du heller bare se 1ern og 2ern, som egentlig er geniale filmer, og droppe 3ern. Men anntar at siden du skal se 3ern med andre vil det veie opp ganske mye.

Med hangover filmene virker det litt som som det vil være hvis du leser en boken først, vil du bli veldig skuffet over filmen, selv om det er en grei film, bare at 1ern og 2ern er boka og 3ern er filmen (spesielt 1ern).
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Har ikke sett 3ern, men 2ern har absolutt ingen sammenheng med 1ern nesten. Det er samme film i forskjellige byer.

Men som sagt tidligere, oppblåst film som ikke er mer enn noe du kan ha på i bakgrunnen mens popcornspisingen overdøver filmen. Greit om man absolutt ikke klarer å gjøre noe annet, men ikke en film man ler av akkurat. Er dere 14-15 år gamle så er den kanskje gøy pga det er "kult" å drikke, er dere eldre så blir humoren fort litt barnslig.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Har ikke sett 3ern, men 2ern har absolutt ingen sammenheng med 1ern nesten. Det er samme film i forskjellige byer.

Men som sagt tidligere, oppblåst film som ikke er mer enn noe du kan ha på i bakgrunnen mens popcornspisingen overdøver filmen. Greit om man absolutt ikke klarer å gjøre noe annet, men ikke en film man ler av akkurat. Er dere 14-15 år gamle så er den kanskje gøy pga det er "kult" å drikke, er dere eldre så blir humoren fort litt barnslig.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan man se de uavhengig av hverandre, men å påstå at det er "absolutt ingen sammenheng" er bare tull.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Selvfølgelig kan man se de uavhengig av hverandre, men å påstå at det er "absolutt ingen sammenheng" er bare tull.
Vis hele sitatet...
Okei, jeg må være helt ærlig. Før de lagde hangover 1 så ringe Zach meg og spurte om det var greit at de brukte historien vår i en film. Jeg trodde aldri at den ble å bli populær, men det ble den og de lagde filmen og la på masse tullete historier og la på masse som aldri har skjedd... Det er derfor jeg er så irritert, fordi han lagde filmen selv om jeg sa nei...

EDIT: og derfor hater jeg både 1ern, 2ern og 3ern. Det var rett og slett våre opplevelser og han tjener cash på det uten at jeg har sagt meg enig i det.
Sist endret av Dongerino; 1. juni 2013 kl. 06:43.
Sitat av PointZero Vis innlegg
Hei!

Vi er en gruppe mennesker som skal dra på kino, men er noe uenig om hvilken film vi skal se - jeg vil se Hangover 3, men det er noen som ikke har sett de to første.
Er det viktig og se de andre, for og forstå eller nyte 3'a?

Off-topic: Er "Only God Forgives" ett bedre kino-forslag da?
Vis hele sitatet...
Jeg så treern på kino før jeg så de to andre hjemme. Det gikk helt greit. Begynnelsen på treern var kjempeartig.