Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1657
Hei!
Kom over en side hvor en kan kjøpe trafikk til nettsiden sin, i tillegg kan en kjøpa backlinks til siden. Noen som har testet dette før? Det var jo latterlig billig?

http://siterankzone.com/
Trafikken er helt sikkert bare spamtrafikk fra russland eller kina, så er ikke verdt stort for norske nettsider. Å kjøpe backlinker er ikke noe nytt, men husk at det er imot google sine TOS, så du kan risikere at nettsiden din blir straffet for det ved å derangere deg.
Trådstarter
Takk for info ang google sine TOS. Bestillte meg 5000 besøkende for 12$ så får vi se hvor trafikken kommer fra
Hold oss oppdatert da :-) Kan være gøy å se når de forskjellige besøker. Tidsaspektet mellom besøkende osv.
Jeg vil gjerne vite hvordan det går, ja. =)
Trådstarter
Da skal jeg holde dere oppdatert
Trådstarter
Hei! Da har trafikken på nettsiden min begynnt å ta seg opp. Har nå 32 samtidige besøkende på nettsiden, landene be besøkende kommer fra er listet under. Så da ser det faktisk ut som de holder det det lover på siterankzone.com. Dette er jo genialt

United Kingdom
United States
France
Holland
Turkey
Spain
Hong Kong
China
Greece
Så kult. Men er det noe kvalitetstrafikk da?
Er det sånn at de som kommer inn faktisk har interesse av siden din, eller bare kommer de inn og forvinner med en gang?
Trådstarter
Slik det ser ut så klikker de rundt på 3-4 sider før de forsvinner. Det virker som hver "besøkende" er inne i minimum 30sekund.
Er det mulig å tjene litt penger på dette mht. Google Adsense?
Viss de trykker på reklamen så er det mulig å tjene litt penger på det ja. Kan hende du er heldig å tjener tilbake de 12 dollarene du brukte