Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6920
Er jeg den eneste som har lagt merke til at mange i politiet er unaturlig store? Spesielt her i Oslo. Ville det forundret dere om noen av dem er proppfull på steroider? Skjønner at de må trene mye og holde seg i form, men noen av de er jævla store.
Såklart. Finnes folk fra alle yrkesgrupper som bruker diverse rusmidler/doping. Kompis har solgt roids til en politimann for mange år siden. Da var det riktig nok ikke ulovlig, men finnes fortsatt alt fra politimenn til vernepleiere som bruker steroider.
Det er faktisk veldig populært blant politiet, noe jeg har fått bekreftet av to kjenninger som jobber i etaten - hvorpå han ene brukte selv.
Er ikke rent lite vandrehistorier om beslag av steroider som aldri loggføres eller som aldri får juridiske følger for den som får varene beslaglagt.

Er veldig mange mobbeoffer og ymse mindreverdighetskomplekser som driver steroidebruk, og det finnes ingen steder hvor man finner en større samling av dette enn i politiet(dessverre)
Uten og gå i detaljer kan jeg også bekrefte at steroider er mye brukt i Politiet i både Oslo og Bergen.
Finnes det ikke en slags testeordning hos politiet? Etter min mening er det en etat hvor hver enkel person være underlagt månedlige blod- og urinprøver (på et tilfeldig tidspunkt hver måned). Politiet er en yrkesgruppe som absolutt ikke kan gå på steroider eller rusmidler, det er faktisk hårreisende hvor fryktelig skumle konsekvenser det kan få for oss sivile.
Ja, det finnes ansatte i politiet som bruker både knark og steroider - som i alle andre yrkesgrupper. Men man kan bli vanvittig stor og sterk UTEN steroider, personlig veide jeg over 120 kg før jeg kjørte min første «kur».
Sist endret av OnkelJubalon; 13. april 2020 kl. 17:58.
R.i.p 23.04.2021
Det forklarer bajas purken i oslo/Follo området som oppfører seg som Texas Rangers.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Hasjbaronen Vis innlegg
Er jeg den eneste som har lagt merke til at mange i politiet er unaturlig store? Spesielt her i Oslo. Ville det forundret dere om noen av dem er proppfull på steroider? Skjønner at de må trene mye og holde seg i form, men noen av de er jævla store.
Vis hele sitatet...
Det er vanlig ja og det synes jeg absolutt de(og hvem som helst) bør få lov til. Har sett flere politimenn på sørlandet som klart og tydelig bruker store heavyweightdoser.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Det er vanlig ja og det synes jeg absolutt de(og hvem som helst) bør få lov til. Har sett flere politimenn på sørlandet som klart og tydelig bruker store heavyweightdoser.
Vis hele sitatet...
Politiet skal være noen man har tillit til og vite at dem er psykisk stabile. Kansje dem ikke alltid er enige med loven, men de har tatt på seg det ansvaret og håndheve loven uansett hvor enig/uenig de er. Så Nei, jeg vil ikke ha ustabile politimenn på gata med steroider i kroppen. De er jo som vanlig Ola Nordmann i gata og det er noen få som får det til eller klarer seg.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Finnes det ikke en slags testeordning hos politiet? Etter min mening er det en etat hvor hver enkel person være underlagt månedlige blod- og urinprøver (på et tilfeldig tidspunkt hver måned). Politiet er en yrkesgruppe som absolutt ikke kan gå på steroider eller rusmidler, det er faktisk hårreisende hvor fryktelig skumle konsekvenser det kan få for oss sivile.
Vis hele sitatet...
Samme kan vel sies om både helsepersonell, bussjåfører og anleggsarbeidere. Noe slikt vil heldigvis aldri bli et krav, for noen.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Det forklarer bajas purken i oslo/Follo området som oppfører seg som Texas Rangers.
Vis hele sitatet...
Det kan vel også tenkes at politiet blir litt sånn av alle de bajas typene de må hamle opp med i Oslo/Follo-området. Tenk på alle de håpløse menneskene som gang på gang begår lovbrudd og sliter med å innrette seg etter samfunnets spilleregler. Hadde mista besinnelsen selv jeg om halve arbeidsdagen min gikk til sånne mennesker.
Jeg kan ikke si at majoriteten av politibetjenter serr særlig "bolete" ut, mange av dem som blir politi har dette som mål ganske tidlig i livet, og med regelmessig trening over mange år så blir man kraftig.

Det finnes nok enkeltpersoner som bruker det som i alle samfunnslag, men jeg tviler på at det er særlig utbredt.
Sitat av Rosander Vis innlegg

Det finnes nok enkeltpersoner som bruker det som i alle samfunnslag, men jeg tviler på at det er særlig utbredt.
Vis hele sitatet...
Virkelig?
Ja de bruker anabole steroider mens de tar 5gram hasj av en de kaller narkoman.
Flott moral på de folka der.
Det er et vanskelig spørsmål å gi eller få et konkret svar på, som mange andre over her nevner så: Ja, jeg vil tro det er noen politimenn som bruker steroider. Kan ikke si at jeg personlig har fått inntrykk av at det er særlig utbredt. Som sagt, spekulativt.

Etter min mening er det en etat hvor hver enkel person være underlagt månedlige blod- og urinprøver (på et tilfeldig tidspunkt hver måned).
Vis hele sitatet...
Jeg kan kanskje forstå tankegangen her, men jeg mener også at det vil være sløsing av tid, penger og ressurser da jeg vil tro at det er såpass få av betjentene i Norge som bruker steroider. Vil det være lønnsomt i lengden? Igjen, spekulativt.

En kunne jo argumentert med at en også ville oppdaget andre stoffer. Så lenge vedkommende har bestått de fysiske testene og egnethetsvurderingene i (den tidligere) opptaksvurderingen mener jeg at inntil en kan peke på noe konkret som vekker mistanke burde man huske at det er også er snakk om mennesker. Skal man da også stille samme krav til alle offentlige etater med direkte kommunikasjon med folket? Til og med vektere?

Vet ikke helt hva jeg tenker om de midlertidige endringene av opptakskravene som i år kun krever egnethetsvurdering (tester over PC) og telefonintervju. Det vil jo kunne gjøre en vesentlig forskjell i resultatet.

I april ble det kjent at årets opptak til bachelorstudiet ved Politihøgskolen (PHS) endres som følge av koronapandemien. Det ble bestemt i samråd med Politidirektoratet (POD).
Vanligvis består de årlige testene av fysiske prøver og egnethetsvurdering:
Vis hele sitatet...
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Virkelig?
Ja de bruker anabole steroider mens de tar 5gram hasj av en de kaller narkoman.
Flott moral på de folka der.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du baserer det her på anekdotale opplevelser, eller om du kødder: men å dra alle disse 'folka' under samme kam og konkludere med at de tar 5 gram hasj av en de kaller narkoman blir jo litt for dumt når du tilsynelatende antyder at de mener alle som ruser seg er narkomane. Ikke alle politimenn er hasj-stjelende bolhuer med lav moral. De møter forventningene beskrevet i stillingsannonsen de søkte på. Dont shoot the messenger.
Sist endret av Jokke; 5. november 2020 kl. 09:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Jeg vet ikke om du baserer det her på anekdotale opplevelser, eller om du kødder: men å dra alle disse 'folka' under samme kam og konkludere med at de tar 5 gram hasj av en de kaller narkoman blir jo litt for dumt når du tilsynelatende antyder at de mener alle som ruser seg er narkomane. ]
Vis hele sitatet...
Jeg er dønn seriøs. Viss du skal HÅNDTERE LOVEN bør du følge alle lovene selv.
Hater å se politibiler som ikke greier bruke blinklys også.

Men de beviser jo fint at de er politiske nikkedukker når de kan velge og vrake hva lover som er på månedens liste.
Sist endret av Crazy_Bitch; 5. november 2020 kl. 09:21.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Jeg er dønn seriøs. Viss du skal HÅNDTERE LOVEN bør du følge alle lovene selv.
Hater å se politibiler som ikke greier bruke blinklys også.
Vis hele sitatet...
Det må være ganske hektisk å hate noe så banalt som tjenestemenn som ikke bruker blinklys, i tillegg til å hate med en teori om at de 13 498 (2016) er ute etter stæshet ditt å ser på oss som narkomane.

Det finnes jo så mye annet å legge hatet sitt i, hvorfor ikke brenne for noe du faktisk kan gjøre noe med?
Sist endret av Jokke; 5. november 2020 kl. 09:24.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Virkelig?
Ja de bruker anabole steroider mens de tar 5gram hasj av en de kaller narkoman.
Flott moral på de folka der.
Vis hele sitatet...
Så det at de beslaglegger hasj betyr at det er utbredt bruk av steroider?
Som nevnt over, så blir dette kun spekulasjoner uten noe substans av bevis. Men jeg kan forstå at det lett går ann og få et bilde av en blant mange stereotyper politifolk som er kapatible til å ta steorider. Men det er bare fordi mange av dem har bakgrunn fra idretslinjen og er glade i å trene. Og i treningsmiljøer er det alltid en eller annen som velger å jukse. Jeg har likevel vanskelig for å tro at dt på noen som helst måte er utbredt i yrkesgruppen som skal forvalte loven, da de færreste vil ta sjansen på og miste jobben for noe så simpelt som å tilføre musklene "luft".

Ellers ser jeg frem til den dagen(et lysår inn i fremtiden) hvor politifolk er nødt til og ta psykedelia før de får jobbe som politi.
Finnes nok av politi som bruker diverse stoffer.

https://nattogdag.no/2020/02/ketamin/
Er det noen som har sett en smellfeit Norsk purk? Har aldri sett det selv. Det er kanskje noen som sier i kontrakten deres st de må holde formen.
I USA derimot. Åh, Jesus!
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Er det noen som har sett en smellfeit Norsk purk? Har aldri sett det selv. Det er kanskje noen som sier i kontrakten deres st de må holde formen.
I USA derimot. Åh, Jesus!
Vis hele sitatet...
Veldig stor forskjell på hva maten i USA inneholder og har inneholdt igjennom tidene i forhold til Norge også da. MC Donalds her er noe helt annet enn MC Donalds der feks.
Politiet får betalt for å trene. Hvor mye betalt trening det er i uka er jeg ikke sikker på.
Både styrketrening og skytetrening.

Jeg har også tenkt at det er endel bolesnut. Men omfanget osv av det er ukjent.. kan hende det er noen rundtom som booster seg for å være "samfunnets skjold"