Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4501
Hei.

Jeg er i en svært vanskelig økonomisk situasjon, og ser erter måter å tjene litt ekstra på.

Jeg har en jobb som gjør det litt vanskelig å få ekstrajobb (få arbeidsgivere som «tør» ansette kort fortalt - cv’en min blir ansett som kranglefant for arbeidsgivere med mindre jeg kjenner de personlig og de vet jeg ikke er så bråkete &#128584.

Men jeg trenger å tjene litt ekstra. Har masser av tid, men er litt blank på hva jeg kan gjøre som det faktisk er litt penger i... alt av tips mottas 😁
Selg nettsider basert på wordpress. Får gjerne noen tusenlapper for ett par dager arbeid. Jeg gjør dette som hobby.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Banansplitt5 Vis innlegg
Selg nettsider basert på wordpress. Får gjerne noen tusenlapper for ett par dager arbeid. Jeg gjør dette som hobby.
Vis hele sitatet...
Er dette noe som er vanskelig eller tar lang tid å lære seg? Har hørt om wordpress før og googlet det kjapt nå, det var jo mange kule websider man kunne lage med wordpress!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Er dette noe som er vanskelig eller tar lang tid å lære seg? Har hørt om wordpress før og googlet det kjapt nå, det var jo mange kule websider man kunne lage med wordpress!
Vis hele sitatet...
Problemet er at dei som kjøper slikt i Noreg er idioter. Dei som har litt omløp i hodet får en inder til å fikse det for en tiandedel av det du tar. Dei som har enda litt meir omløp i hodet bruker en halvtime på å gjere det sjølv.

I tillegg er kundane storforlangande, og forstår ikkje at en time faktisk koster 750,-.

Meir penger i å ribbe dei litt meir vellykka web-gründerane som faktisk har omsetning på sjappa si og forstår at timer koster, men har nada teknisk kompetanse...
Småjobber på Finn.no
Hvor i landet bor du? Har du førerkort?

Isåfall er dette med litt privatkjøring noe man kan tjene fett på. Her i Trondheim har vi "sjåfør hjem" sia på fb. Jeg vet det er endel der som tjener mange tusen bare på en helg. Vet også at de som regel begynner på den sia men ettersom de har opparbeidet seg en "kundekrets" så trenger de nesten ikke publisere at de kjører engang.
Hvis du har bil, en garasje eller lignende og bor i en av de store byene kan du plukke opp ting som gis bort på Finn og selge det... En del fine ting som gis bort mot henting
Skaff deg jobb som vekter.
Primært arbeid på natt i helger, men betaler ganske bra.

Andre alternativer er budbilsjåfør, kassa på nærmeste matbutikk, eller generelt en jobb i nærområdet som ikke krever noen spesiell kompetanse.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Skaff deg jobb som vekter.
Primært arbeid på natt i helger, men betaler ganske bra.

Andre alternativer er budbilsjåfør, kassa på nærmeste matbutikk, eller generelt en jobb i nærområdet som ikke krever noen spesiell kompetanse.
Vis hele sitatet...
Hva burde man ha gjort av utdanning/jobb før man blir vekter?
Hva gjør en vekter utenom å gå rundt på kjøptesenter?
Har hørt at de får bra betalt før, men hva ligger i dette - hvor mye jobb gir hvor mye lønn pr mnd?
Sitat av Best og værst Vis innlegg
Hva burde man ha gjort av utdanning/jobb før man blir vekter?
Hva gjør en vekter utenom å gå rundt på kjøptesenter?
Har hørt at de får bra betalt før, men hva ligger i dette - hvor mye jobb gir hvor mye lønn pr mnd?
Vis hele sitatet...
Tror han refererer til vekter som i dørvakt på byen, ergo jobb i helgene.