Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1588
Kom tilfeldig vis over denne
da jeg satt og leste om assassins creed. holdt på å le meg ihjel. Han har anmeldt noen spill i samme stil som anbefales for en god latter Enjoy!
Det var artigt det, meeen... Langt mer en masete
Ben Croshaw er et geni. Elsker de filmene.
Sjekk også ut Irategamer. Genial fyr med geniale videoer som for det meste annmelder bedritne NES-spill.
Sitat av Christian
Sjekk også ut Irategamer. Genial fyr med geniale videoer som for det meste annmelder bedritne NES-spill.
Vis hele sitatet...
Når vi med en gang er på youtube; så liker jeg http://www.youtube.com/profile?user=Armake21 bedre
Sitat av Archj
Når vi med en gang er på youtube; så liker jeg http://www.youtube.com/profile?user=Armake21 bedre
Vis hele sitatet...
Nå så jeg så jeg bare litt av en video. Ser ut til at det eneste han gjør er og rope dritt igjennom hele spillet, det er alt for mange som gjør det i annmeldelsene sine, så de blir man vel bare lei..

Irategamer sine videoer er mye mer gjennomtenkt med introen, sketchene og ikke minst all ironien. Se f.eks Super Mario Bros 2 videoen. Denne har alt, "I can take a shit faster than this", "I mean, games like this just don't appear in the air, what the hell!?" Samtidig klarer faktisk videoene og holde seg til en bra handling og kommer til bunns i saker til slutt.

Fyren har også ei hjemmeside om noen skulle bry seg. http://www.theirategamer.com/ / http://www.irategamer.com/
Jeg vet det, er det som jeg syns er artig at han blir så sur ^_^ Har faktisk sett den Super Mario reviewen før, artig den og
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av murloc
Kom tilfeldig vis over denne
da jeg satt og leste om assassins creed. holdt på å le meg ihjel. Han har anmeldt noen spill i samme stil som anbefales for en god latter Enjoy!
Vis hele sitatet...

Når han mener at Master Chief er Samus blir jeg ganske skuffa
Elsker fable reviewen hans!!:P Lenge siden jeg har sett den nå
Herregud gutter, disse gutta er jo bare bleike kopier av hysteriske Angry Nintendo Nerd.
Sist endret av voldern; 9. oktober 2007 kl. 00:40.
Sitat av voldern
Herregud gutter, disse gutta er jo bare bleike kopier av hysteriske Angry Nintendo Nerd.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg fryktet- Angry Nintendo Nerd er konge... Se turtles anmeldelse
Sitat av voldern
Herregud gutter, disse gutta er jo bare bleike kopier av hysteriske Angry Nintendo Nerd.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg mer igjen i Angry Ninento Nerd ja. Spesielt Turtles. Det var tider det...
Ikke vet jeg hvem som etterligner hvem, men Irategamer er klart overlegen den sinte nerden.

Mario 2 reviewen var helt fantastisk!
ANN er en klassiker. blir kanskje mye av det samme i de senere numrene, men holdt på å pisse meg ut når han begynte med videoene sine
Sitat av Cikey
Ikke vet jeg hvem som etterligner hvem, men Irategamer er klart overlegen den sinte nerden.

Mario 2 reviewen var helt fantastisk!
Vis hele sitatet...
Ikke enig, ANN (eller AVG som han heter nå) er genial. Denne fyrn var ok. Anmeldelsen var bra, men ikke morsom på samme måte som ANN.

Beste episoden er vel bible games, eller jerkyl and hyde! Faen jeg lo så jeg datt av stolen når jeg så de episodene første gangen!
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
passe meningsløst å diskutere hvem kopierer hvem, er jo bare underholdning både irate gamer og avg var geniale

D den mario 2 greia til irate var litt syk da. ren kopi av et annet spill:/
Forresten,. har lurt på det hver gang jeg ser headingen på tråde din ...
Er "genal" et forsøk på å skrive "genial"?
Sitat av Petter Pan
Forresten,. har lurt på det hver gang jeg ser headingen på tråde din ...
Er "genal" et forsøk på å skrive "genial"?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er et forsøk på å skrive "genital".
Btw så er dette hysterisk bra
Må si at ANN, eller AVGN som han nå heter, er flere nivåer over disse. Har sett folk som prøver seg, men ingen over, og ingen ved siden av.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Petter Pan
Forresten,. har lurt på det hver gang jeg ser headingen på tråde din ...
Er "genal" et forsøk på å skrive "genial"?
Vis hele sitatet...
Ja helt korrekt! Skriver med skjermtastaturet for tiden :/

Burde vel faktsk streng tatt heller stå morsom spillanmelder også.

Admins? *hinthint*
Sist endret av murloc; 10. oktober 2007 kl. 22:21.
Jeg synes egentlig ikke att ANN eller ANG var noe særlig, var bare kjedelig. I RATE GAMER derimot, var veldig bra synes jeg. Anbefales til alle!