Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1939
Hei alle, dette er mitt første innlegg på denne siden, så vær snill mot meg om eg gjør noe feil .

Har hørt mye om å ruse seg på muskatnøtt, men alle forteller noe nytt for hver gang. så eg tenkte eg kunne dele min erfaring angående dette.

eg vil først forlkare litt backstorien før eg kommer med selve trip reporten. så om du er her bare for den så scroll forbi de neste avsnitt.

Long story short så slet eg med opiat avhengighet for 1 år siden. å fekk hjelp. men når du har ett rus problem blir du tatt vekk retten av å kjøre bil til du klare å bevise at du er rusfri i 6mnd. i starten var dette jævlig men klarte meg. men når mnd gjekk så ble eg veldig sugen på noe slags form for rus. eg drakk mye alkohol for å få noe rus, men savnet mye av den euforien som man fekk fra rusmiddler. eg hadde hørt at folk åt muskattnøtt for å ruse seg. men trodde ikke på de selvføgelig, før eg leste en del om det, og snakket med folk som hadde prøvd. så sugen på rus som eg va så va eg veldig nysgjerrig og ville prøve de. de va jo tross alt å gå i butikken å kjøpe de for 15kr.

selve trippen:
Hvem var med?
Meg og en kompis (la oss kalle han for Simen)
vekt?
meg 60kg
Simen ca 70kg
mengde?
1 nøtt hver

eg fekk med en kompis som har prøvd hasj til å bli med på muskat. vi skulle på en fest den kvelden, så vi tenkte Hvorfor ikke ta det da?
eg hadde lest at det tar noen timer før det kicker inn. så vi åt det ca kl 16:00. eg likte ikke smaken i de hele tatt. var nære på med å spy. mens simen synest ikke de va så gale. eg knuste opp nøtten å åt det i små biter, mens simen åt hele nøtten på en gang. smaken var som maling.

18:00
kjente en svak "bakgrunns rus" men ikke noe spesielt anna.

19:00
så startet festen/vorset, så eg og simen starter smått med å drikke. men kjente ikke noe mer av rusen av muskaten. heller ikke simen.

21:00
vi var en gjeng som satt rundt kjøkkenet og drakk og hadde det gøy. til eg og simen fekk øyekontakt å klarte ikke å la vær å flire. vi flira så jævli høyt å lenge. lenge siden eg har flirt så mye før. folk rundt skjønte ikke hvorfor vi flirte. men de gjor ikke vi heller.

21:30
eg merket det ganske masse. litt som hasj kan man si. eg gjekk på do for å se meg selv i speilet. og såg VELDIG ruset ut. øyene mine var veldig rød å eg va en smule bleik.
rusen var ikke gale, eg prøvde å la vær å drikke mye for å kjenne mest mulig av rusen.

22:00
på dette punktet trur eg var mest ruset. var som en rar blanding av opiat og hasj. var fortsatt rød på øyene om ikke mer. var det samme med simen. utrolig vanskelig å si om de va en god rus eller ikke. fordi det var noen ganger det var utrolig digg med mye latter. mens det andre øyeblikket var eg ganske trøtt å sliten. men var ikke så gale.

01:00
samme følelsen varte ut hele kvelden. selv om det hadde sine negative øyeblikk så va de faktisk litt verdt det. samme tanken hadde simen.

dagen etterpå:
noe av det eg hadde lest på forhånd var at de neste dagene etter var ikke så oppegående. å de hadde dem rett i. følte meg ganske ødelagt. å UTROLIG TØRST FY FAEN. eg våknet opp fortsatt ruset, men ikke positivt. var trøtt og sliten å føltes ut som de var en stein i hode mitt.

uken etter:
var veldig trøtt og sliten etter dei neste dagene, med litt røde øyne. som eg fekk høre med andre.

oppsumering:

Er det sant at de går ann å ruse seg på muskatnøtt?
JA! blir sint når eg ser andre skriv eller sei at de ikke har noe rus effekt. dem har tydligvis ikke prøvd de.

Var det verdt det?
Eg og Simen synest det var verdt det ja. men kanskje ikke hver fest. men en gang i blant er det verdt de ja.

evt noe tips?
om du skal ta muskat så må du kjøpe selve nøtten og ikke "malt".
drikke masse ut kvelden og alltid ha noe med å drikke med smak for å få vekk smaken av nøtten.
begynn med nøtt for å se om du må ta mer eller ikke.

takk til dem som leste. har tatt muskat mange ganger etter denne episoden, så om det er noe spørsmål ikke vær redd for å spør.
For de som ikke har prøvd det, så ja det funker faktisk, man blir også rød i øya som han ble her, også føles det ut som man har røyka bønne bare uten noen angstsymptomer eller hva jeg skulle til å kalle det, ja som TS sier sjøl, en blanding av cannabis å opiater. Det er ganske behagelig faktisk, jeg endte opp med å kaste opp dagen etterpå, men det var ikke ubehagelig oppkast, å voldsomt vondt i hodet, var det verdt det spør jeg meg sjøl? Vet ikke, husker ikke, men jeg hadde gjort det igjen
Sitat av carttown Vis innlegg
For de som ikke har prøvd det, så ja det funker faktisk, man blir også rød i øya som han ble her, også føles det ut som man har røyka bønne bare uten noen angstsymptomer eller hva jeg skulle til å kalle det, ja som TS sier sjøl, en blanding av cannabis å opiater. Det er ganske behagelig faktisk, jeg endte opp med å kaste opp dagen etterpå, men det var ikke ubehagelig oppkast, å voldsomt vondt i hodet, var det verdt det spør jeg meg sjøl? Vet ikke, husker ikke, men jeg hadde gjort det igjen
Vis hele sitatet...
Oi oppkast? hvor mange tok du da? eg har tatt opptil 2stk på en gang å aldri spydd pga av det
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste jeg husker fra jeg prøvde muskatt for sikkert 13-14-år sia,er en helvetes hangover følelse.Har testa ut alt mellom a-å å muskatt er vell det eneste jeg har kun brukt en enkelt gang.Ingen snøring på doseringen jeg tok
Sitat av kyllingkebab Vis innlegg
Oi oppkast? hvor mange tok du da? eg har tatt opptil 2stk på en gang å aldri spydd pga av det
Vis hele sitatet...
Det var mellom 3-5 nøtter som jeg da rispa opp å gjorde til pulver
Jeg må jammen meg ta en tur på butikken snart, det er vel det eneste lovlige å bruke her på behandlinga vel :P
Sist endret av Speedfrik; 19. november 2021 kl. 01:03.