Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 671
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Hei, jeg opplever et irriterende problem, og dette skjer KUN på nettverket hjemme. Routeren er WRT160N V3.

Først bruker facebook fungere helt fint, før jeg plutselig får beskjed om at https-sertifikatet er ugyldig, prøver man å fortsette etter det kommer jeg til en side hvor det står: Invalid URL - The requested URL "/", is invalid.
Reference #9.ee9c9bd5.1340834669.7b91625f (reference bytter hvis man refresher).

Jeg vet nesten sikkert at det har noe med nettet og gjøre, fordi dette skjedde aldri på hybelen jeg bodde på før, og det skjer jevnlig med mine 2 PCer her hjemme.

Noen som vet hva som er galt? Google gir meg bare løsninger der det er noe galt med selve PCen.

Det funker forresten hvis jeg går inn via HideMyAss.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har du sjekket at systemklokket er riktig? Det kan noen ganger føre til sertifikatfeil :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Trådstarter
Burde oppdatere... Routeren var problemet, vet ikke hvordan, men problemet forsvant da vi byttet router.