Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5935
Mus: SteelSeries Ikari Laser Mouse
Headset: Steelseries Siberia V2 Black
Musematte: Steelseries QcK Mousepad

Stor fornøyd med steelseries sine produkter, så anbefaler dette for gaming
Sitat av SvampebobFTW Vis innlegg
MX518, den går dit høna sparke(Trur i ska passe språkbruke mitt) nokso kjapt. Å G5? Meine du g500. Likte ikkje ''sandpapire'' på den:S
Vis hele sitatet...
Hatt min mx518 i 6 år jeg
Gå for noe enkelt og billig. Du trenger ikke tastatur og mus med mange lys og knapper.
Sitat av Mexupex Vis innlegg
Gå for noe enkelt og billig. Du trenger ikke tastatur og mus med mange lys og knapper.
Vis hele sitatet...
Nei, men en datamus som er formet for å sitte godt i hånden, og som ikke gir deg kramper etter et par timer koster mer enn 149,-
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Tastatur kan jeg anbefale Razer Lycosa, Razer BlackWiddow og Saitek Cyborg.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er litt nekrolog som graver i døde tråder, men jeg lurte litt på: Saitek Cyborg v.7: Digg? Også lurte jeg på om det var mulig å få tak i det lenger...?
Norsk butikk?
Sitter akkurat nå med et Logitech G110 Gaming keyboard og en Mionix Naos 5000. Begge anbefales på det sterkeste, spesielt musen. Den kan åpnes under, og der er det plass til små 5g vekter slik at du kan justere vekten på den. Elsker den rett og slett.
http://aphnetworks.com/review/mionix_naos_5000/007.jpg

Edit: så ikke hvor gammel denne tråden var...beklager.
Sist endret av nikons; 10. juni 2011 kl. 20:57.
Har ikke lest mye i tråden her, men så du ikke kom med noe "maks beløp" i første post.

Dersom du vil ha et 7.1 headsett til 500 kr
Logitech G35 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=435893

Eller hvis du vil ha god lyd, men for rundt 1000-1200 kr får du Sennheiser PC 350 eller PC 360
Har selv PC 350 og elsker det.

Mus: Razer deathadder 379 kr hos http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku...0-8720D71DBD87
Ekstremt god mus!

Tastatur kan jeg ikke hjelpe deg med. Jeg hater slike dyre gaming tastatur med høye taster. Jeg liker mer sånne tastatur som er på laptoper som er flate
mus: mx 518
matte: steelseries QcK+ (tykk/tynn kommer ann på overflate og hva du liker etc)
hodetlf: steelseries siberia

kanonbra!
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Billig og godt headset:
Creative Arena Surround HS-1100

Veldig god mus til noen hundrelapper:
ACE Edge 3200 Eller safe med MX518 som også er noe rimeligere.

Dette tastaturet har jeg selv og er faktisk veldig godt å spille på, uten problemer med W-Shift-Space.
Det har gått ut fra Dustin, men kan sikkert skaffes en annen plass. Prisen ligger på noen hundrelapper.
Logitech Ultra X-Flat

Eller dra den helt ut med både stil og innovasjon: Logitech Wireless Solar K750 Ikke et typisk gaming-tastatur, men duger likevel helt perfekt til dette såvel som alt annet. Ekstremt godt å skrive på.

Ergo, rimelig(bortsett fra K750) og godt uten å bruke mange tusenlapper. Behøver ikke utstyr til flerfoldige tusen for å gruse de fleste i BFBC2. *kremt kremt*
Sist endret av 83leo; 15. juni 2011 kl. 12:26.
Har kjøpt Musematte og headset Dette er en EXTREMT gammel tråd folkens
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Haha, så kun på datoen i de siste 3-4 postene

Jaja, du får ha grattis med nytt utstyr da!
Siden denne tråden ble oppretta har eg fått kabelbrekk på roccat kone ( under ei uke) Noken knuste mx518 på eit lan og kabelbrekk slek hallveis på Diamondback XD