Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 482
Jeg har forstått at disse fungerer sammen med IP-kameraer. Vil det si at man kan kjøpe et hvilket som helst ip-kamera som f.eks eufy eller d-link og på en enkel måte koble disse til en nvr-opptaker og få lagret opptakene på en hd?

Er disse enkel å konfigurere? Jeg prøvde å koble en vanlig h264 dvr opptaker til nettet, men der var det en haug med forskjellige verdier som måtte plottes inn som jeg ikke forstod noe av.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
NVR er generisk begrep. Det kan vere alt frå raspi med to kamera, til enterpriseløsning med 1500 kamera på fire kontinent. Kva det støtter og ikkje varierer frå løysing til løysing; enkelte har løysinger spesiallaga for egne kamera, andre har støtte for generiske protokoller.

Om problemet ditt er at du må taste inn ting du ikkje forstår er et tips å begynne der, ikkje leite etter nytt produkt.