Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3529
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
…vil vøre nykter og fri…

Men jeg er dypt i avhengighetens klør og har vært det lenge. Det har alltid vært noe, alkohol, speed, piller, hasj osv.
jeg har jobb og lappen og det holder hodet over vann. Det som er er at jeg snart skal ta urinprøve og peth-prøve for å få lappen for et nytt år.

Det jeg sliter mest med nå er sub. Tar 2-4 mg daglig og har gjort det siden jul. Prøver å trappe meg ned, men syns det er innmari vanskelig!
Jeg drikker øl hver kveld, røyker en del hasj på kveldstid men det ser ut som at jeg skal klare å kutte det uten det største problemet.

Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter her, er bare godt å få lufta det…

Om noen har en mirakeloppskrift på å komme av subutex så mottas det med stor takknemlighet
Greieste måten er jo å trappe ned via LAR.
Da får du sub ned i mikrodoser.

En mer risky approach vil være å gå til innkjøp av vekt (0,001g), heroin og brukerutstyr.
Du vil da kunne trappe ned på noe med kort halveringstid, og vil derfor ikke være syk så lenge.
Det blir brutalt, men det er over på en drøy uke.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sier jeg noe om dette til legen så ryker lappen, og da ryker jobben. Og det er det jeg har som holder meg nogen lunde oppe, så dette må jeg klare på egenhånd… har desverre bare tilgang på 8 mg tabletter, men kan knuse de og dele de i mange små striper
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes ingen mirakel kur, planlegg og trapp ned forsiktig. Cold turkey er jævlig på sub, det må iallfall planlegges godt og krever mye for å bli frisk og ikke sprekke underveis. Derfor er nedtrapping mer realistisk å gjennomføre. Krystallkongen hadde en god nedtrappingsplan her inne ett sted. Se om du finner den. 2-4 mg er relativt "lite", men nok til at det kan bli heftige abstinenser. Spørs hvor lenge du har brukt?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har brukt i 8 mnd.

Hvor langt ned i dose må jeg før jeg hopper av får å slippe verste abstinenser?
Takk for svar!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt i 8 mnd.

Hvor langt ned i dose må jeg før jeg hopper av får å slippe verste abstinenser?
Takk for svar!!
Vis hele sitatet...
Du må helt ned i 0 kompis… Finnes ingen quickfix når det angår nedtrapping av opiater. Forøvrig høres det ut som du har en underliggende sykdom, mest sannsynlig adhd. Mitt beste råd er og bestille en legetime og legg alle korta på bordet, da kan du få hjelp med å trappe ned på en sannsynlig måte. Mye bedre om legen tar fra deg lappen for en liten periode en om politiet gjør det. Du vil også få buprenorphinum/temgesic til og trappe ned med som er veldig mye enklere. Legen din kan også sykemelde deg sånn at du bevarer jobben under prosessen. Lykke til
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker får svar!! :-)

På hvilket grunnlag tror du jeg har adhd? Har vært i utredning, og adhd har aldri blitt nevnt…

Jeg mente, hvor liten dose burde jeg stabilisere meg på før jeg går på 0 ?

Er på 2 mg nå, tenkte deretter å knuse tabletten og lage striper på 1,33 mg, 1 mg, og 0,5 mg før jeg hopper av
Sitat av Stianiver Vis innlegg
Forøvrig høres det ut som du har en underliggende sykdom, mest sannsynlig adhd.
Vis hele sitatet...
Det er da virkelig ingenting i denne tråden som på nær kvalifiserer som noen grunn til at du ‘mest sannsynlig kunne fastlå’ at ts har noen form for underliggende adhd..

Mitt lureste tips til ts er å søk hjelp hos dps eller noe lignende. Selv har jeg bare hatt gode erfaringer med de når jeg var i rus
[quote=Stianiver;3786127]høres det ut som du har en underliggende sykdom, mest sannsynlig adhd[quote]

Hva i huleste trekker du den antagelsen ut fra???