Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1938
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Heisann, Jeg kjøpte et eksternt nettverkskort som jeg tenkte og bruke til stasjoneren min dersom jeg ikke kan ha trådløst nettverk men denne kunne jeg ikke dele internett med fra Iphonen min, Hvilket nettverkskort burde jeg kjøpe for og kan dele nett med fra telefonen min dersom nettet her ikke er så optimalt.
Kan ikke de fleste mobiler med mulighet for å dele datanett gjøre dette også over usb ikke bare wifi?
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Kan ikke de fleste mobiler med mulighet for å dele datanett gjøre dette også over usb ikke bare wifi?
Vis hele sitatet...
kan over usb og bluetooth, men er rart at nettverskortet ikke funker til deling over tlf, da alle skal kunne det, hvertfall av nyere dato

til OP, du har alle driverne installert?
meg selv har bare random kort kjøpt fra kina og har ingenting å klage på de,
Husk at du ikke finner iphonens wifi-nettverk om ikke telefonen er ulåst og du er inne på «delt internett» innstillingene i det øyeblikket du skal koble deg til.