Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4414
Hvem la igjen laptopladeren sin idag? Og selvfølgelig på et sted som ikke er tilgjengelig før om en uke?

Glad jeg aldri kaster noe, for jeg fant en adapter som gir 19V og 4,7 ampere. Den originale adapteren gir 19,5V og 7.1 ampere. Det er en betydelig forskjell mellom de to adapterne, men laptopen slår seg på og fungerer enn så lenge. Antar at det ikke er så lurt å game akkurat nå, men det ordner seg.

Jeg er heller mer bekymret for om den bittelitt lavere spenningen kan skade laptopen. Hva tenker dere?
I verste fall hadde jeg vært bekymret for at den ikke lader fort nok til at laptopen ved hard bruk lader istedefor å lade ut, men det er det eneste jeg hadde bekymret meg for.. Selv hvis du du gamer for hardt og batteriet lades ut så vil ladingen gi deg mer tid før batteriet er tomt (og da nærmer man seg fort tidsvinduer der det er anbefalt å ta pauser i spillingen uansett)..
Lekkert, da tenker jeg ikke mer på det God lørdag videre!