Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4599
Hei, er ikke etter noen form for kjeft eller noe annet bare spørsmål og om andre har prøvd.

For ikke så lenge siden siden skøyt jeg ketamin med kokain i, freaka som faen men kom til meg selv etter noen minutter håper jeg

Har andre prøvd dette å er det vanlig å freake ut skikkelig sånn helt baaad?

Skal oppdatere når kompis våkner fra dyp søvn
Sitat av CptSyphilis Vis innlegg
Hei, er ikke etter noen form for kjeft eller noe annet bare spørsmål og om andre har prøvd.

For ikke så lenge siden siden skøyt jeg ketamin med kokain i, freaka som faen men kom til meg selv etter noen minutter håper jeg

Har andre prøvd dette å er det vanlig å freake ut skikkelig sånn helt baaad?

Skal oppdatere når kompis våkner fra dyp søvn
Vis hele sitatet...
Bra du påpeker det ellers hadde du fått en skikkelig skjennepreken! :=) Men vær forsiktig da, prøv svakt først isåfall



Hvor mye har kompisen din tatt da, siden han har pæsa helt ut?
Sist endret av Paranoid83; 30. oktober 2021 kl. 10:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
han tok like mye som meg, men han freaka ikke ut å hjalp meg mye. Han er åsså da en del år eldre men er veteran innen injeksjoner å stoff.

Jeg er i helt fin form nå, en form jeg ikke har vært i siden tiden før angst å depresjon. btw kompisen snorket godt da jeg dro å han våknet for å låse døren. Skal dra ned da å se til han, å få info om hvor mye vi tok.

Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Bra du påpeker det ellers hadde du fått en skikkelig skjennepreken! :=) Men vær forsiktig da, prøv svakt først isåfall



Hvor mye har kompisen din tatt da, siden han har pæsa helt ut?
Vis hele sitatet...
han tok like mye som meg, men han freaka ikke ut å hjalp meg mye. Han er åsså da en del år eldre men er veteran innen injeksjoner å stoff.

Jeg er i helt fin form nå, en form jeg ikke har vært i siden tiden før angst å depresjon. btw kompisen snorket godt da jeg dro å han våknet for å låse døren. Skal dra ned da å se til han, å få info om hvor mye vi tok.
Sist endret av CptSyphilis; 30. oktober 2021 kl. 10:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Var det på "Rikets Tilstand" man så hvordan man har tatt i bruk ketamin mot depressjon og angst? Viker som et meget bra stoff, uten at jeg vet altfor mye om det. Psilocybin er også noe som er interessant.. Men dette er vel for å få rus? Blir man skikkelig trippa liksom? Kan det sammenlignes med DMT?
Sist endret av FourHorsemen; 30. oktober 2021 kl. 10:54.
Mer info: Dette var da andre(2) gang jeg skaut noe som helst, tok jomfrudommen med 0,01 h i 2ml og sitronjuice (det var magiskt)

anbefaler det ikke pga den freakoutn jeg fikk det var veldig skummelt, men alt er vell nå(spilte Hearthstone som Albert Einstein).

Red: Dette er åsså første gang jeg poster har bare brukt dette som guides og hjelp med start doser osv.
Sist endret av CptSyphilis; 30. oktober 2021 kl. 11:19. Grunn: la til informasjon
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Intravenøs kokain kan være veldig, VELDIG avhengighetsskapende. Jeg anbefaler å ikke gjøre det igjen. Ketamin, derimot, har jeg hatt noen veldig kjekke opplevelser med intravenøst, bare husk å være forsiktig med dosering og prøv å alltid ha med en venn eller to i tilfelle noe går galt.
Min egen eventyr med sprøyta ble det slutt på etter flere måneder på kokain hvor jeg fikk en slags "epiphany" pga gjeld og hvordan armene så ut. Det er derfor jeg anbefaler å ikke gjøre det igjen, men i nesen går det helt fint
Da har jeg kommet meg til kompisen min, måtte ta buss i 6 timer for å hente noe røykings :/

Blandingsforhold på injekson: 0,2ket blandet med 0.15 Coke i 4ml vann delt på 2

Begge er i kjempe form å jeg føler meg faktisk kurert, men anbefaler det ikke på noen måte.

Takk for alle svar
i starten tror jeg nok det er best å ha to hauger og snuse på de litt og litt for å finne formen gradvis. Masse ketamin plutselig er jo ofte temmelig freaky i seg selv. Kan du utdype litt hvordan du freaka ut? Var du bevisst og til stede i de samme omgivelsene som før du skøyt? Har vært nysgjerrig på komboen. Regner med at det var intravenøst?
Sist endret av Bothrops; 31. oktober 2021 kl. 02:40.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
i starten tror jeg nok det er best å ha to hauger og snuse på de litt og litt for å finne formen gradvis. Masse ketamin plutselig er jo ofte temmelig freaky i seg selv. Kan du utdype litt hvordan du freaka ut? Var du bevisst og til stede i de samme omgivelsene som før du skøyt? Har vært nysgjerrig på komboen. Regner med at det var intravenøst?
Vis hele sitatet...
takker, men har brukt både Ketamin å Cola myemye.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
i starten tror jeg nok det er best å ha to hauger og snuse på de litt og litt for å finne formen gradvis. Masse ketamin plutselig er jo ofte temmelig freaky i seg selv. Kan du utdype litt hvordan du freaka ut? Var du bevisst og til stede i de samme omgivelsene som før du skøyt? Har vært nysgjerrig på komboen. Regner med at det var intravenøst?
Vis hele sitatet...
ja seff, i sekundet det var inne i åra å nåla var tatt ut, kjentes det ut som det strømmet noe varmt, men ikke brennende varmt. Behagelig varmt.

Det gikk fort fra behagelig til at det føltes ut som noe levde inni hodet mitt noe som beveget seg rundt å samlet all dritten jeg har bert på siden.. ja da e ikke så nøye. Det ble EKSTREMT ubehagelig, fort.
Begynte å hyle å rope for full hals da jeg mistet kontrollen (i had high hopes) klarte å kom me til yttergangen med han som bodde der på slep, han skjønte ingeting og når jeg prøvde å forklare gikk det slik:
jeg stop med ansiktet inntil ytterdøra
vridde hodet litt til venstre, før alt resetta se.
så neste gang e prøvd starta med ansiktet mot døra vridde hodet litt til vensteret og fikk sagt noe som tyda på en lyd før det resetta seg igjen

Slutt resultatet var slik: stod med ansiktet mot ytterdøra, vridde hodet mot vensteret sa til han som bodde der at hver gang jeg legger til et nytt or eller bevegelse, måtte jeg starte på nytt med fjeset mot døra og at han ikke må komme nermere det begynner å gå over sorry sorry sorry sorry etc. klart å åme meg inn på badet der fikk jeg være alene men buddy stod uttafør dassn, døra var ikke låst, spøy 2 ganger la meg på bakken blunka og kom til meg selv, tok en ikke kald dusj men en manndig en å alt vell no fyfaen e har tadd speed ser e.
Jeg kan ikke som et ansvarlig menneske anbefale det, tho det var 2.gang jeg skøyt ever. idk alle e forskjellig.
DONT DO IT NOT WORTH

Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Intravenøs kokain kan være veldig, VELDIG avhengighetsskapende. Jeg anbefaler å ikke gjøre det igjen. Ketamin, derimot, har jeg hatt noen veldig kjekke opplevelser med intravenøst, bare husk å være forsiktig med dosering og prøv å alltid ha med en venn eller to i tilfelle noe går galt.
Min egen eventyr med sprøyta ble det slutt på etter flere måneder på kokain hvor jeg fikk en slags "epiphany" pga gjeld og hvordan armene så ut. Det er derfor jeg anbefaler å ikke gjøre det igjen, men i nesen går det helt fint
Vis hele sitatet...
Har ingen intensjon men å begynne å ta intravinøst rutinemessig, skulle bare teste det sånn at jeg vet hva det er å kan være med i samtaler der det dreier seg om det,istede for å se ut som den tullingen som preacha utn nåkka erfaring haha x) skal bare skyte 1 gang til, men det blir en stund til, venter på den perfekte makkan then im done forever

Sitat av FourHorsemen Vis innlegg
Var det på "Rikets Tilstand" man så hvordan man har tatt i bruk ketamin mot depressjon og angst? Viker som et meget bra stoff, uten at jeg vet altfor mye om det. Psilocybin er også noe som er interessant.. Men dette er vel for å få rus? Blir man skikkelig trippa liksom? Kan det sammenlignes med DMT?
Vis hele sitatet...
litt usikker på ka du mein med "Rikets Tilstand" men om da betyr edru så hadde e bare røyka noen trekk med hasj å spist en xanor.

har brukt ket flere ganga men aldri fådd sånn effekt som denna gangen, e veit ikke om e må ring forskera og førtell e har funnet kuren på tiår med alle forma for abuse en kid kan opplev
Sist endret av CptSyphilis; 31. oktober 2021 kl. 07:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som k hole