Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3614
Hei!

Kan gjerne tenke meg å benytte Tor Browser til aktiviteten min i dette forumet men jeg kommer ikke forbi "authentication" når nettleseren forsøker å laste domenet via Tor Browser.

Det står at man skal bli videresendt etter 5 sekunder, men i stedet så laster bare autentiseringssiden igjen og igjen og igjen - og så står man der som en idiot...

Er dette noe forumledelsen kan gjøre noe med?

PS: Kanskje få på plass noe 2FA også ved anledning?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi blokkerer ikke TOR.
Ok, da er kanskje ikke Tor Browser kompatibel med sjekken dere kjører før tilgang til siden?

Hadde samme problem i fjor med vanlig Tor browser og nå med Tails.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei igjen,

fremdeles problemer med Tor Browser. Når jeg forsøker å navigere til freak.no får jeg opp cloudflare-siden "we are checking your browser"... Den står i 3-5 sekunder før siden lastes på nytt, men i stedet for å komme videre til freak går jeg tilbake til "we are checking your browser before accessing this site"....

Endless loop. Dette er med TOR. Har forsøkt å endre circuits etc men uten at det gir noen effekt.

Googlet litt rundt og ser ut som om Cloudflare har en setting som heter "allow Onion routing" som nettside-admin kan aktivere. Mulig at denne vil fikse problemet? Kan dere vurdere å legge til denne funksjonen?

https://support.cloudflare.com/hc/en...-Onion-Routing


Ellers hadde det jo vært fint om dere kunne lagt til støtte for 2FA : )
Jeg testet nettop å gå inn på freak i Tor-browser og kom rett inn, så hvorfor du ikke kommer inn er ikke godt å si, men det er ikke kombinasjonen Tor-browser og freak som er problemet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator