Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4670
Har kommet over ca 40 stk av disse. Noen som har kjennskap eller aner hvor potent dette Benzodiadiazepinet er?'Takk for alle svar


http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

Kort oppsummert: 1mg tilsvarer 10mg Valium (Diazepam)
Sist endret av GABAergic; 19. mars 2015 kl. 21:03.
Kan sammenlignes med alprazolam (xanor) i "potent" grad. Ganske lik virkning og. Kan ikke gå god for bildet ditt da jeg kun har prøvd en lorazepam pille som het ATIVAN og var 5 kantet med en A på ene siden og Wyeth Ettelerranet på andre siden
Sist endret av greatness; 22. mars 2015 kl. 02:48.
Har ikke prøvd dem men de får skryt på internasjonale forumer
Jeg går på 5-10mg Lorazepam/Lorafen om dagen.

Rusen kan beskrives som en blanding av Stilnoct, Lyrica og Xanor imo.

Og av alle pillene jeg har prøvd så er dette det eneste stoffet jeg har opplevd mani av. Jeg har vært ute å handlet sølvkjede for 3000kr, bestillt pc-skjermer for 10.000kr (som jeg har brukt angrerett på når jeg har blitt nykter), og bestillt mye onaholes/fleshlights og andre rare ting fra Japan. (Nå er jeg en otaku fra før av tho)

Sistnevnte angrer jeg ikke på at jeg valgte å prøve ut, og jeg har nå over 10 onaholes, og rommet mitt er fyllt av 20 plakater av ganske pervers anime.

Så ja, Lorazepam er en fin rus
Sist endret av Skyfx; 28. mars 2015 kl. 11:35.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Doserimg/halveringstid på,dette? Med doserimg, da litt over vanlig medisinsk bruk.

Mvh