Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Diablo 3 eller 17. Mai-tog?
Diablo 3 237 31,98%
17. Mai-tog 299 40,35%
Reprise av Dallas på TV 205 27,67%
Stemmegivere: 741. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  134 38331
Jeg er barneskolelærer. Det sier seg selv hva jeg skal...
Godt med smør
Diablo, diablo og litt mer diablo
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
17-mai tog...
Men skulle så gjerne vært hjemme og spilt diablo istedenfor.
Sist endret av HuskaIkke; 14. mai 2012 kl. 16:59.
Leser til eksamen i dress, med Reprise av Dallas på TV som bakgrunnsstøy, drikker champagne og spiser norsk kroneis fra isbilen...

Diablo tar jeg til sommern.

så... ca. 1.5 av 3...
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Hva betyr Tristram?
Vis hele sitatet...
Byen hvor handlingen til Diablo 1 og deler av Diablo 2 og 3 foregår.
OT: Hvorfor kan jeg ikke både feire 17.mai og spille diablo 3 samme dag?
Stemte D3, men så kom jeg på at det koster flere årslønner (for barnearbeidere i somalia), så det blir nok ikke noe D3 på meg for det første.
Blir mer gaming på kvelden for min del :d
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Jeg er såpass "heldig" at toget i stavanger går forbi rett utenfor huset mitt. Så jeg kan reise meg fra pcen når jeg hører dem komme, hente en is i frysen og en øl, åpne vinduet på fullt, sitte i vinduet og spise isen på 2-minutter , skåle med ølen , rope "hurra" og så sette meg ned igjen med diablo.
Jobber den dagen allikevel, så blir vel Diablo 3 etter jobb.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg er barneskolelærer. Det sier seg selv hva jeg skal...
Vis hele sitatet...
Holde Kroneis-konkurranse med han tjukke eleven i klassen og putte på et falskt smil hele dagen?
Sist endret av Ketenna; 14. mai 2012 kl. 17:25. Grunn: skriveleifer
Ut og få med seg litt 17 Mai, så Diablo 3!
Glad for å se at 17. mai står på første pri for de fleste.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Glad for å se at 17. mai står på første pri for de fleste.
Vis hele sitatet...
40% er ikke de fleste
Jeg tenkte jeg skulle jobbe, som 90% av alle andre i serverings-bransjen. Når jeg blir ferdig med å helle champagne og pushe pølser på kidsa, skal jeg fyre meg en feit en i Sofienbergsparken og chille med en flaske Dom Pérignon.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Skolen vår (ungdomsskole) har fri den 18 fordi den er klemt mellom to fridager. Så vi har altså 4 fridager.
Disse dagene skal ikke brukes på og spille Diablo, men og høre på det nye albumet til John Mayer: Born And Raised. Anbefaler alle og gjøre det sammen
Bruker hovedsaklig 17. mai til å feire meg selv, men hvis været skal være så ræva som de skal ha det til blir det verken a, b, eller c. Har verken Diablo eller TV.
Sitat av nso Vis innlegg
40% er ikke de fleste
Vis hele sitatet...
For mange da.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Selv skal jeg se på barnetoget. før jeg stikker hjem og gamer diablo i striregnet

hva skal jeg sette meg opp som da? d3 gamer eller 17 mai tog?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Selv skal jeg se på barnetoget. før jeg stikker hjem og gamer diablo i striregnet

hva skal jeg sette meg opp som da? d3 gamer eller 17 mai tog?
Vis hele sitatet...
kommer vel an på hva du bruker mest tid på
selv har jeg ingen planer om å skaffe diablo med det første, så jeg koser meg med familien som en pause fra skolearbeidet
Katy Perry <3
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Pølse i brød er vel ikke et "bedre måltid".
Vis hele sitatet...
Da skal han vel ikke spise pølser i brød, da?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Skal bære kongens klær, type gardens paradeuniform, og være rundt om i Oslo hele 17. mai
For min del skal jeg spise nydelig frokostbuffét sammen med gode venner her hjemme - så skal jeg nok ut å smile til resten av byen. D3 går nok varmt for meg i løpet av kvelden/natta uansett. Var det 24.00 portene til New Tristram åpnet?
Hvor er "Ligge hjemme å sove etter en hard 16.mai"?
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hvor er "Ligge hjemme å sove etter en hard 16.mai"?
Vis hele sitatet...
Det er plikt å feire 17.mai, bakrus eller ei.
Lan. ikke noe 17.mai som jeg har vært med på siden 19bilogbue.
Blir nok å drikke seg full og kose seg med en jallmar
Blir nok diablo på meg da jeg har pådratt meg en influensalignende forkjølelse. Ikke at det frister så veldig å feire 17. mai heller men nå har jeg i det minste en grunn til å ikke feire
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Eier hverken Diablo 3 eller TV apparat.
Skal derimot delta på studentfrokost, deretter inviterer jeg gode venner hjem til kjøtt og sprit. 17. Mai skal feires ved å se på tog og drikke seg mer dritings enn riksforsamlingen gjorde gode 198 år siden.
Har meldt meg på 17.mai feiringa til Sjømannskirka i Rio de Janeiro. Den blir på Porcao i Flamengo i tilfelle det er noen andre som er i nærheten.

Ifjor vart dagen feira med frokost hos Sjømannskirka i Dubai, og middag ilag med "The Norwegian Business Society" og 150 andre nordmenn på Burj al Arab.
just a speck of dust
Skal feire med taco på taco bell, etterfulgt av en heftig sesjon på toaletten etterpå.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Det er plikt å feire 17.mai, bakrus eller ei.
Vis hele sitatet...
PLIKT?! HAHAHAHAHH, værste jeg har hørt i mitt liv! Aldri i mitt liv feiret 17 mai og dagen er som alle andre dager. Så visst dette er en PLIKT, hvor er straffen min da? Aldri fått noe straff for å ikke feire 17 mai ?
Kommer til å bryte flere,måneders pc rehab for Diablo 3, har planer om å kjøre en litt mer nøktern stil nå tho, så blir 17 mai feiring med tog og D3 på kvelden^^
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Sprengt Vis innlegg
PLIKT?! HAHAHAHAHH, værste jeg har hørt i mitt liv! Aldri i mitt liv feiret 17 mai og dagen er som alle andre dager. Så visst dette er en PLIKT, hvor er straffen min da? Aldri fått noe straff for å ikke feire 17 mai ?
Vis hele sitatet...
Plikt er et etisk begrep såvel som juridisk. Du blir ikke straffet for å unnlate og feire 17. Mai.
Sist endret av Sio; 14. mai 2012 kl. 19:17.
Diablo og Battlefield 3. og kanskje litt Diablo til etterpå
Blir nok grilling og pilsing bak i hagen tenker jeg, så ingen av alternativene i pollen.
Uff.. Bestillte Collectors edition fra cdon. Spurte de den 15.april om de kom til å sende pakken slik at jeg fikk den på release dato.. Å jada det skulle de, sende noen dager før slik at jeg skulle ha den på release dato! I god tro bestillte jeg den derfra. Først idag sendte de pakken.. 2-5 dagers leveringstid. Crap :/
Skal knækkes
Golder's Avatar
Join #nff.diablo3 på EFNet for morroa i kveld
17 mai tog... tviler på at einar gerhardsen hadde sitti inne og spilt diablo 3... og ikke feira NASJONALDAGEN til Norge!
Winter is coming
Kjøre 30 mil, sansynligvis ikke helt i toppform akkurat. Gleder meg allerede.

Husker fremdeles hvor skuffet jeg var første gangen jeg skulle være med i 17.mai tog og det viste seg at jeg faktisk måtte gå.
Spiller ikke Diablo 3, men synes 17.mai her i bygda er noe ordentlig dritt. Alltid de samme folka som taler, masse slitte biler som kjører og plagsomme unger. Kjører nok en fin tur ned til Kristiansand og ser på toget der med noen kompiser hvis være tillater det

Ellers blir det dallas.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Pleier alltid å få med meg morgen-greiene på nrk, men i år blir det nok jævlig mye "vise kjærlighet etter 22 juli"..
Vis hele sitatet...
Ja, det jævla 22.juli-greiene.. Skal alltid ødelegge..Mine tanker går selvfølgelig til deg, som må høre på det jævla "vise kjærlighet etter 22.juli".
Vel, må bære fane for skolen min, jeg og et par andre ble nesten automatisk valgt.

Har aldri spilt noe Diablo, men Diablo 3 ser litt heftig ut.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Clayton Vis innlegg
Skolen vår (ungdomsskole) har fri den 18 fordi den er klemt mellom to fridager. Så vi har altså 4 fridager.
Disse dagene skal ikke brukes på og spille Diablo, men og høre på det nye albumet til John Mayer: Born And Raised. Anbefaler alle og gjøre det sammen
Vis hele sitatet...
Hva med begge deler?
17. Mai tog i SW med hele guilden! Cheers.
Sitat av nso Vis innlegg
40% er ikke de fleste
Vis hele sitatet...
Når A er større enn B+C er A "de fleste" selv om A er under 50%.

Grunnleggende pensum i statistikk for tabloidaviser
Sitat av Sprengt Vis innlegg
PLIKT?! HAHAHAHAHH, værste jeg har hørt i mitt liv! Aldri i mitt liv feiret 17 mai og dagen er som alle andre dager. Så visst dette er en PLIKT, hvor er straffen min da? Aldri fått noe straff for å ikke feire 17 mai ?
Vis hele sitatet...
1. Du må jo forstå at han mener plikt i formen av "noe du burde gjøre" og ikke "om du ikke gjør det kommer purken og burer deg inne.

2. Det var ikke morsomt, og å poengtere at noe er teit med HAHAH hører hjemme hos fjortisser, eller noe som er så idiotisk at det faktisk er morsomt.

3. Straffen din er at du ikke får lovt å bli med i 17.mai toget. hææææhæææ

Hvorfor har du aldri feiret 17.mai? Du må jo ha blitt med med skole/familie en eller annen gang.

Sitat av Blåtann Vis innlegg
Det er plikt å feire 17.mai, bakrus eller ei.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å feire Norge når jeg føler at jeg burde det. Ikke så overbevist enda. Ikke at Norge suger, men å høre på hylende barn, plagsomme russerandoms å sukkerspinn er ikke av min interesse.
Sist endret av TheGloryHole; 14. mai 2012 kl. 21:52.
Aner ikke om det har blitt nevnt enda, men jeg tviler. Det er kvartfinale i is-hockey VM 17 mai (blir spilt fire kamper, to i Stockholm og to i Helsingfors), Norge spiller i denne enten mot Russland eller Sverige, siden dere tom med "Å se på reprise av Dallas" på pollen føler jeg at en så viktig begivenhet som en kvartfinale i et VM fortjener en plass der. Selv har jeg tenkt til å bruke deler av 17 mai til å se på hockey.
Sist endret av holy_toy; 14. mai 2012 kl. 21:51.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Blir nok verken Diablo 3 eller 17. Mai tog på meg. Russefeiring ftw!
Dallas uten tvil. JR EWing er helten min!
ikke rart at folk er redd for at den norske kulturarven forsvinner, norsk ungdom sitter inne og spiller diablo mens de chillern med en præll og cola, eller ser på reprisen av dallas, istedenfor å gå i 17 mai. Hvordan skal det gå med dette landet -.-*
Sist endret av Fritenker; 14. mai 2012 kl. 21:53.