Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1155
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye grapefruktjuice burde jeg drikke for å øke effekten av diazepam?

Vurderer denne https://oda.com/no/products/20398-he...ice-okologisk/

Og burde jeg innta grapefruktjuice før jeg tar vivalen? Eller etter?

Takk for svar.
Et glass på 0.3-0.4L en halvtime før skal i teorien funke bra. For å si det enkelt så blir nyrene dine opptatt med grapejuicen og klarer ikke bryte ned Valiumen så det virker bedre og lengre.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Et glass på 0.3-0.4L en halvtime før skal i teorien funke bra. For å si det enkelt så blir nyrene dine opptatt med grapejuicen og klarer ikke bryte ned Valiumen så det virker bedre og lengre.
Vis hele sitatet...
Oida, drakk 1 liter for å så hive innpå 5mgx10stl vival.
Burde kanskje ha ventet en halvtime eller har det ikke så mye å si?
Diazepam er delvis nedbrytitet av cyp3a4 enzymet og det blir for det meste sur mage og rap om du spiser diazepam, hvit grapefrukt juice er mye mer effektiv til å blokkere cyp3a4 som finnes på de fleste "innvandrer" butikker.
Selv drikker jeg rosa grapefruktjuice samtidig som jeg tar Valiumen, funker fint for meg. Samme med Oxy og Imovane.
Bare drikk det samtidig som du tar Valiumen, det er mitt forslag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oida, drakk 1 liter for å så hive innpå 5mgx10stl vival.
Burde kanskje ha ventet en halvtime eller har det ikke så mye å si?
Vis hele sitatet...
Har ikke så veldig mye å si, drikke går relativt kjapt gjennom kroppen så det funker nok. Brukte selv å kjøpe 1 liter og den ble drukket opp ila dagen, står mye forskjellig på nettet om hvor lenge grapefrukten faktisk booster medikamenter men etter min erfaring varer det iallefall et døgn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye grapefruktjuice burde jeg drikke for å øke effekten av diazepam?

Vurderer denne https://oda.com/no/products/20398-he...ice-okologisk/

Og burde jeg innta grapefruktjuice før jeg tar vivalen? Eller etter?

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Brukte ca 0,5-1l halvtime-time før jeg tok vival. Stort sett før tannlegebesøk.
Verdt å merke at effekten av Grapefruktjuice kun varer i 3-6 timer når det kommer til Valium og Oxy. Ca. 2 timer på Buprenorfin/Norspan.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd grapefruktjuice og oxy mange gong,for drikker grapefrukt juice til vanlig men syns ikke det had noe boost effekt,men på xanor kjentes det ut som det ble boosta