Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2478
Hei er det noen her inne som vet om topimax 100 mg er en tablett man kan ruse seg på vis man tar flere stykk på en gang og er det noen som har prøvd det med andre medesiner ved siden av og fått noe rus effekt?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en venninne som tar disse medesinene og fikk spørsmål av hun om jeg ville prøve, så ville høre først om noen viste om det kunne gi rus effekt alene eller som da sakt blandet ?
Vet ikke venninen din engang om de gir noe rus?
##Nightdiver
Frøken.Natt10's Avatar
Trådstarter
19 4
De mener selv at det gir henne en rus vis hun tar 2 eller 3 stykk, men at første gangen hennes funket det med 1
Det er epilepsi medisin, med veldig sterke bivirkninger. Om du får det av legen går du på opptrapping over flere uker. Dette er ikke noe å ruse seg på eller å spøke med. Du kan bli veldig dårlig, få veldig sterke bivirkninger om du tar dem. Det «slår av hjernen», i den forstand at nevronene ikke skal skyte rundt som når du kan få epilepsi, jeg følte som om hjernen min hadde dramatisk mindre kapasitet på topimax.
Du kan få store kramper om du tar for mye topimax. Det kan bli farlig, itillegg er det veldig sterkt for nyrene og systemet ditt.
Jeg vet hva jeg snakker om fordi jeg har gått på denne lenge, men sluttet pga bivirkningene, fikk Feks blod i urin og avføring. Om du leser på legemiddelhåndboken så står bivirkninger der. Dehydrering, selvmordstanker, høy trykk i øynene +++

Ingen rus i disse, kast det, sikkelig dritt
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Tjukk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis man 3 eller 4 topimax og 3 eller 6 øl så blir man ruset en venninne av meg fikk 4 stykk og drakk alko ved siden av og hun sa det var som Rivotril
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis man 3 eller 4 topimax og 3 eller 6 øl så blir man ruset en venninne av meg fikk 4 stykk og drakk alko ved siden av og hun sa det var som Rivotril
Vis hele sitatet...
Dude, det her blir som å slå seg med en hammer og kalle det et rusmiddel fordi man blir ør i hodet.


Slike medikamenter, mot migrene/epilepsi, er null verdt å ruse seg på.