Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3323
Det er sikkert ett bedre sted å sjekke dette ut, men jeg har en viss skepsis til allmuen, så jeg lurte hovedsakelig på om det var noen forekomster av sammenkomster for brettspill i Oslo, kan være med å spleise på spill, men foretrekker unngå saker som kontingent. Tenker da for voksne, er selv 30 år så helst ikke mye yngre, gjerne eldre.
Det er mulig Google er min venn, men tenkte bare slenge det ut ett sted.
Ville dratt ned på outland og spurt. De har en viss peil og oversikt.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Ville dratt ned på outland og spurt. De har en viss peil og oversikt.
Vis hele sitatet...
Støtter denne.

Noen spesielle spill du tenkte på TS?
Jeg henger meg på og anbefaler Outland! De har jevnlig spilldager og eget område for brettspill
Kan også tipse om House of nerds på Vulkan! Aldri vært der selv

https://houseofnerds.no/
Trådstarter
49 7
Mulig jeg besøkte på ett dårlig tidspunkt da jeg spurte på Outland, men ble referert til en mytisk entitet som ikke viste seg på det tidspunktet. Men ja egentlig alt ifra poker og blackjack til dnd og werewolf. Tenker litt type testing av brettspill muligens, ett nytt ett i uka eller slikt. Skal forhøre meg på nytt på Outland, vedkommende er nok tilbake etter sommerferien ��
Sjekk ut 17Klubben på Facebook, de har ukentlige brettspill-arrangement. De har som regel et ganske stort utvalg av spill også.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Som nevnt over, house of nerds bør besøkes. De har en greie en gang i måneden elns i samarbeid med Outland hvor de har brettspillkveld. Sjekk de på fb eller ig
Sitat av BigFigWasp Vis innlegg
Sjekk ut 17Klubben på Facebook, de har ukentlige brettspill-arrangement. De har som regel et ganske stort utvalg av spill også.
Vis hele sitatet...
Kan gå god for denne, ingen kontigent og agenda postes på fb gruppen.