Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2003
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt tre stilnoct og har begynt på et glass vin. Hvordan kommer dette til å gå?
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oida såpass… haha! Håper da ikkje det!
Legg fra deg telefonen å gå å legg deg før du gjør/skriver noe dumt.
Beste komboen jeg vet, bare Imovane da, hehe..
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv tok jeg et par valium mot angsten mens jeg reparerte med alkohol og hadde klart gått på butikken senere etter alkoholstengetid(lørdag) og forsøkt kjøpt alkohol , da stakkarsen bak disken forsøkte forklare meg at det ikke gikk an slå inn etter kl 18:00 så kastet jeg bare tusen lappen på han og gikk, noe som resulterte i han trykket en knapp som stengte døren . Satt der på gulve og i all hastverk forsøkte fullføre 6pk før politiet kom. Har fått sett video overvåkning i ettertid og glemmer aldri de bildene.

Poenget med historien er du mister alt av sunn fornuft og alt oppleves greit å gjøre selv om du vanligvis mener det er fullstendig galt.

Jeg slapp heldigvis unna anmeldelse og arresten da jeg hadde betalt fire ganger prisen og politiet så morsomheten i det men kunne fort hatt en annen ending.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vel grunnleggende sett kan man si at etterhvert som du tar mer stilnoct og drikker vin så blir du mer og mer loka i hodet og hvis du fortsetter i ekstrem grad vil du miste normal bevissthet, typisk, i min erfaring
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Våkna opp til et rot i dag.. hadde lagd noe mat som står i kjøleskapet, ser godt ut, men vet ikke om jeg tør å spise det.. skrev rare meldinger til folk, meldinger jeg ellers ikke ville sendt… koste meg i går, men i dag er det nesten som fyllenerver.. altså pga meldingene og det…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Våkna opp til et rot i dag.. hadde lagd noe mat som står i kjøleskapet, ser godt ut, men vet ikke om jeg tør å spise det.. skrev rare meldinger til folk, meldinger jeg ellers ikke ville sendt… koste meg i går, men i dag er det nesten som fyllenerver.. altså pga meldingene og det…
Vis hele sitatet...
I feel you
Stilnoct og Imovane var de primære rusmidlene mine i et par år for lenge siden. Sånt som dette her var helt standard, og er en av grunnene til at folk forstod at jeg ruset meg.

Jeg rana et apotek på Stilnoct en gang.
Jeg angrep dama mi på Stilnoct en gang.
Jeg prøvde å ta livet mitt en gang, fordi en venn var irritert på meg.

Alt dette her førte til arrest.


Og som han sa:
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Legg fra deg telefonen å gå å legg deg før du gjør/skriver noe dumt.
Vis hele sitatet...
Blir det arresten på deg neste gang du tar det?
Sist endret av Tysteren; 23. august 2022 kl. 10:20.
Sitat av Tysteren Vis innlegg
I feel you
Stilnoct og Imovane var de primære rusmidlene mine i et par år for lenge siden. Sånt som dette her var helt standard, og er en av grunnene til at folk forstod at jeg ruset meg.

Jeg rana et apotek på Stilnoct en gang.
Jeg angrep dama mi på Stilnoct en gang.
Jeg prøvde å ta livet mitt en gang, fordi en venn var irritert på meg.

Alt dette her førte til arrest.


Og som han sa:


Blir det arresten på deg neste gang du tar det?
Vis hele sitatet...
Jeg har lært å ikke ta dem på dagtid, max 15mg (Imovane), og ikke ta dem før du skal til å pusse tennene
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg har lært å ikke ta dem på dagtid, max 15mg (Imovane), og ikke ta dem før du skal til å pusse tennene
Vis hele sitatet...
Jeg har lært å IKKE ta dem i det hele tatt Om det så var sånn at legen pusha det på meg uoppfordret, og jeg virkelig har søvnproblemer, så ville jeg aldri i livet tatt Stilnoct igjen.