Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1866
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt Paralgin forte og Tramadol i 8 år. Kuttet først Tramadol, og har nå ikke brukt Paralgin forte på 11 dager.

Har fortsatt litt løs mage, og kribling i bein og armer på kveldstid og noe muskelverk i leggene hele dagen. Uroen har stort sett gitt seg, og svettingen likeså.

Når kan jeg regne med at abstinensene gir seg helt? Regner med det er individuelt, men noen kan kanskje bidra med egne erfaringer?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det gir seg helt,gikk på 70mg oxy i 7år å trappa ned 10mg i 14dag noen gong vente jeg 1månde det tok tid men cold turkey er litt for heavy,pf og tramadol er litt svakere så trur du greier det men litt uggen må du regne med å bli
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men abs varer ikke så lenge nei
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar

Regner med jeg er på god vei, siden jeg er 11 dager uten nå. Skal ikke si det har vært en dans på roser, men føler det har gått greit. RLS er det verste synes jeg. Skulle gjerne blitt kvitt den snart.
Om du har selvdisiplinen. Prøv kalde dusjer før og etter seng. Begynn med så kaldt du klarer, og så forsøk å gå litt kaldere hver gang. Aner ikke om dette faktisk har noen medisinsk effekt eller forklaring, men leste en Reddit post om det en gang. At iskald dusj morgen og kveld, og til om med kanskje en gang midt på dagen - hjalp. Som sagt - om det funker eller om det er bullshit vet jeg ikke. Så kanskje noen andre her kan chippe inn.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Abishgal Vis innlegg
Om du har selvdisiplinen. Prøv kalde dusjer før og etter seng. Begynn med så kaldt du klarer, og så forsøk å gå litt kaldere hver gang. Aner ikke om dette faktisk har noen medisinsk effekt eller forklaring, men leste en Reddit post om det en gang. At iskald dusj morgen og kveld, og til om med kanskje en gang midt på dagen - hjalp. Som sagt - om det funker eller om det er bullshit vet jeg ikke. Så kanskje noen andre her kan chippe inn.
Vis hele sitatet...
Godt tips

Ser det ofte blir beskrevet som hjelpsomt å prøve varmt og kaldt om hverandre. Har ikke prøvd enda, men skal det.

Synes jeg leser ofte at RLS gir seg etter en ukes tid, og synes jeg er på overtid nå. Kjenner jeg bekymrer meg for at det er blitt kronisk
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det kan vare lengre. Har selv fått tips om magnesium og B vitaminer for hjelp mot dette, har dog aldri prøvd det selv