Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4920
Fuck Mr. Plod!
den impulsive meg la nettopp inn en 100x & 20x leverage short order





100x leverage orderen har en take proffit på 40.000 = 230%

20x leverage orderen har ikke noe take proffit etterson jeg tror vi skal ned nå


Ønsk meg lykke til kommer nokk til å miste alt om noen timer
shit bro, men hvor kjøpte du cfdn?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av magnet Vis innlegg
shit bro, men hvor kjøpte du cfdn?
Vis hele sitatet...
Margex ville ikke anbefalt tho :P dette er pure gambling
Sist endret av Nøddy; 17. februar 2022 kl. 21:01.
jo vet, kommer ikke kjøpe noenting x100
rsi er jo mega lav, du kan ikke sitte lenge på den tror jeg.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av magnet Vis innlegg
jo vet, kommer ikke kjøpe noenting x100
rsi er jo mega lav, du kan ikke sitte lenge på den tror jeg.
Vis hele sitatet...
rsi aner jeg ikke hva er :P ikke helt inn i trading navn og betydninger osv.
Ja, dette var noe av det smarteste jeg har sett.
Oisann. Åssen gikk dette?
RSI = relative strength index. Forteller hvorvidt underliggende er overkjøpt eller oversolgt. Men alle de tekniske trading analyseverktøyene er bullshit, og kan ikke signifikant fortelle hvor verdiene vil bevege seg.

Det var en mad gutsy trade det der. Ser at kursen gikk din vei. Men du ble forhåpentligvis ikke liquidated med en påfølgende margin call etter en liten wick? Hvis ikke hadde jeg tatt ut profitten nå å kost meg. Bitcoin er latterlig volatil, og spesielt med 100x gjeld
100x leverage, da lever man farlig! Ser ikke ut som det opprinnelige beløpet du investerte var superstort. Men fortsatt, imponerende risikovillighet. Hvordan gikk det? Om jeg skulle gjette, basert på btc prisen 17/2 vs 18/2, reoe jeg kanskje ikke det gikk din vei.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Klark_Cent Vis innlegg
100x leverage, da lever man farlig! Ser ikke ut som det opprinnelige beløpet du investerte var superstort. Men fortsatt, imponerende risikovillighet. Hvordan gikk det? Om jeg skulle gjette, basert på btc prisen 17/2 vs 18/2, reoe jeg kanskje ikke det gikk din vei.
Vis hele sitatet...
hadde jeg bare latt de stå i fre så hadde jeg hatt en grei proffit. xD

fikk en 150% return. bestemte meg for å ta proffit for å gå all inn på nytt.

nope. liquidated.
Noen grunn til at du poster bilde av 1 min chartsene?
Noen tanker bak noe som helst?
La du inn en ordre, eller gjennomførte du en handel?
Det interessante er inngang og utgang, og tanken bak.
Dette ser bare ut som lotto...
Usj har tapt mye penger på stormgain ved å kjøre 50x el 100x leverage.. håper du ikke tapte for mye man ,det der er hazzard gambling delux
Dette er gambling, noe forøvrig ts er ærlig om. Synes det er helt greit å gamble med penger man kan tape så lenge man er helt ærlig og tydelig med seg selv om at det havner i kategorien «betale for underholdning»

Det som virker litt usunt her er det at du tar profitt, for så å gå all inn igjen og bli likvidert. Ville det endt på samme måte hvis du hadde vunnet tre ganger på rad?

Er ikke redd for å gjøre risky moves selv, men jeg har alltid en exit plan og vaulter jevnlig profitt så jeg er sikker på å alltid akkumulere eth. Krypto er en longgame og i 99% av tilfellene lønner det seg bare å holde på kryptoen kontra trading (så lenge det ikke er shitcoins)

Mange små tap og seiere over tid er noe du lærer av, all inn mentalitet lærer du ikke annet av enn at det ikke er lurt.
Sist endret av Cheese; 19. februar 2022 kl. 17:52.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Nå har Russland invadert ukraina og jeg tror det vil påvirke markedet veldig negativt.

Så jeg prøver lykken med 50$ til skyt meg

Dette timet jeg bra �� 120% roi

For faen da, jeg gir opp. For noe forbanna tull
Sist endret av Nøddy; 24. februar 2022 kl. 13:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke hold pos med høy leverage uten tight TPSL er mitt tips.
Ser ut til at TS gikk inn med småbeløp så helt greit å håpe man får en god entry uten å ha noen aning, men å kjøre uten SL er veldig fjernt ja.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Ser ut til at TS gikk inn med småbeløp så helt greit å håpe man får en god entry uten å ha noen aning, men å kjøre uten SL er veldig fjernt ja.
Vis hele sitatet...
Har ikke tradet siden jeg lagde denne tråden. Idiotisk opplegg

Men ja, hvis jeg hadde hatt en stoploss, å den ble trigget rett før bitcoin hadde økt med 20%. Det hadde gitt meg mere mental smerte enn å se 50$ forsvinne.

Fuck gambling
Haha, er nettop grunnet fomo nybegynnere trader uten stoploss og taper alle pengene sine. Gjor det likt selv for et par år siden

Haha, er nettopp grunnet fomo nybegynnere trader uten stoploss og taper alle pengene sine. Gjor det likt selv for et par år siden
Sist endret av IW2022; 9. mai 2022 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.