Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3651
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Hei,

Jeg har laget en ny webside og tenker dere er vel de mest operative jeg kan spørre. Ønsker å se om jeg har gjort noen tydelig feil, eller ting jeg kan gå glipp av - noen sider er jo rettet mot andre søkemoterer enn google.

Vinyadmedia er nettsiden min.


Mente selvsagt noen deler av nettsiden er rettet mot andre søkemoterer enn google, og inkludert andre søkemoterer enn NORSK google.

Besøk https://en.vinyadmedia.com som er da "EN" versjonen av siden..
Sist endret av HelloInsomnia; 26. februar 2022 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du ønsker tilbakemelding på en Shopify side? Eller reklame for siden din? Manglede oversettelser her og der og vanskelig å lese logo på toppen av forsiden. Utenom det helt standard nettside/ferdig theme.
Sist endret av Source; 26. februar 2022 kl. 19:40.
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Source Vis innlegg
Du ønsker tilbakemelding på en Shopify side? Eller reklame for siden din? Manglede oversettelser her og der og vanskelig å lese logo på toppen av forsiden. Utenom det helt standard nettside/ferdig theme.
Vis hele sitatet...
Reklame for siden er ikke strengt nødvendig, ta det vil være så ubetydelig beløp - og tror nok ikke markedet for Instagram holder seg til på Freak, uten å være altfor full av fordommer

Men mente ja tilbakemeldinger i fht -
WebVitals, hva dere vil gjort annerledes, hvordan dere hadde utført andre aspekter på nettsiden, som SEO.
Nettsiden er laget av et ferdig theme og "builder".

Kunne du pekt meg til hvor det er manglende oversettelser?
Anbefaler å ta en språkvask på nettsiden.
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
Valgte meg å fjerne alt av andre språk, da det virket som spammy content
Jeg synes kanskje at det er litt rart å bli fortalt at 100 følgere koster minst penger.
Normalt så reklameres det for at større pakker er så så mange % billigere.
Du vil sikkert at alle skal kjøpe den største pakken?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
Veldig godt poeng - tanken er jo da at den er "billigst" per kjøp. Men den er kanskje dyrest i følger/kr ratio. Tusen takk
Noen ting:
  1. Du må profilere deg som enten "Vinyadmedia" eller "SoMe Hjelpern", forvirrende at de brukes om hverandre.
  2. Språket, her er det mye å gå på, veldig mye særskrivingsfeil og og/å-feil som trekker ned inntrykket.
  3. Tiktok brukes mye i artikler om Instagram.
  4. og:locale er definert som "en_US"

Av nysgjerrighet, hvordan fungerer dette i praksis siden dere tilbyr "autentiske følgere"?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemelding, skal fikse 1-3.

Sistnevnte vet jeg ikke hva er, kan du utdype?

Av nysgjerrighet, hvordan fungerer dette i praksis siden dere tilbyr "autentiske følgere"?

-
Autentiske følgere betyr rett og slett følgere som ikke "mistes" eller blir slettet. De har bilder, og bildene deres oppdaterer seg i ny og ne som en aktiv bruker. De vil ikke like bilde dine, eller kommentere de.
Sist endret av HelloInsomnia; 1. mars 2022 kl. 14:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er en metatag som som sier at språket er engelsk, den burde bli oppdatert til norsk Tipper du gjør det gjennom Yoast-innstillingene.

Så alt er fake/bots?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
Flott, takk for innspill - skal se om jeg får endret det.

Alt er bots "Autentiske" delen er at de ikke er masse produsert blanke profiler og blir ikke slettet av Instagram updates. Kan vel regnes som falsk markedsføring det og, får finne et bedre alternativ å skrive.
Så, dette er egentlig falsk markedsføring og i tillegg brudd på retningslinjene til instagram.

Hva skjer med de brukerne som har betalt for f.eks 5000 følgere hvis alle 5000 blir deaktivert?
Kan ikke si at jeg har sansen for denne typen tjeneste, men kan uansett komme med noen bemerkelser.

Lyst tema med hyggelige symboler og nok luft i teksten gir et bra førsteinntrykk. For øvrig synes jeg du bør endre fargen på teksten eller bakgrunnen i første modul, hvit tekst på lys bakgrunn funker ikke. Støtter også forslaget om språkvask. Heter tjenesten SoMe hjelpern, TikTok hjelpern eller Vinyadmedia? Det er inkonsekvent bruk av navnene. Tar det opp til 48 timer eller 72 timer å få følgerne? På de ulike pakkene står det «instant» levering. Er det virkelig 24/7 kundehjelp eller er det et salgstriks? Det er også litt i overkant mye tekst særlig på hovedsiden. Man kan scrolle og scrolle langt nedover uten at det tilfører så mye nyttig. Jeg ville heller ønske å bli videresendt til andre sider for spesifikk informasjon.

Lykke til!