Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2418
Jeg er fra Belgia, men jeg har reist i det siste. Jeg er forsiktig, og jeg vet at jeg ikke har Covid, og jeg har testet det nylig. Forutsatt at jeg ikke har Covid, og jeg kommer fra oransje eller grønn sone (eller bare passerer gjennom oransje sone uten kontakt med folk, eller bodde på et hotell i Orange Zone, men hadde en maske og ikke vært i kontakt med noen).

Trenger jeg ikke bare å bekymre meg eller tenke på det og bare krysse grensen, få en obligatorisk test på grensen og gå meg? Jeg vil ha arrangert overnatting utleie før du ankommer og ankommer med bagasjen min umiddelbart rett der og signer deretter min langsiktige kontrakt.

Eller må jeg gjøre noe, ordne noe ekstra, hoppe gjennom ekstra hoops? Det virker som om jeg ikke trenger å bo på et hotell, men jeg må karantene meg selv kanskje hvis jeg berører oransje sone, men jeg er ikke sikker. Og hvis det er grønt, så får jeg bare en test og går på vei uten bekymring før eller etter ankomst.
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk! Det ser ut til at jeg må registrere meg før oppføring og deretter bli testet på grensen med antigen-test og selvkararant hvor som helst jeg liker (som leiligheten jeg vil leie) i 10 dager.

Det sier også at hvis jeg velger å ankomme med båt, så blir jeg ikke testet på grensen og må karantene i 7 dager, og ta en PCR-test og avslutte karantene? Er det riktig, eller jeg forstår ikke noe riktig? Fordi det ikke gir mening for meg hvis det er riktig.

Og det står at jeg må registrere meg før jeg går inn i Norge på noen måte (land eller fartøy) for å vise det på grensestoppet
Sist endret av Anonym119236; 10. august 2021 kl. 21:51.